Ebay - köpa många saker samtidigt, tidsbegränsning

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Håller på och ropar hem lite packningar, oringar, packboxar och skit. Blir väl kanske 10 avslut totalt. Men ebay gnäller till vid 5 avslut, och tycker det är nog. Det står att man snart får komma tillbaka och köpa vidare, men hur lång tid behöver jag vänta?

Fan va knepigt, aldrig råkat ut för.
Har du betalat allt på en gång när du ropat hem de?

Det går fortfarande inte att köpa fler saker. Nu känns det som att något är fel. Behöver jag betala prylarna först? Känns lite konstigt, har inte fått någon invoice alls till mailen heller.

Här är meddelandet som dyker upp:
"To help protect your account, we limit the amount of items purchased by a single account at any one time.
This buying limit is temporary. You can come back soon and buy more items.
Protect your eBay Account: eBay will never ask you to enter your personal information - such as credit card number, password, or other -- in an email."

Fan va knepigt, aldrig råkat ut för.
Har du betalat allt på en gång när du ropat hem de?

Allt är från samma säljare så tänkte vänta tills allt är hemropat och att säljaren har lagt på frakt.

Gah, att försöka hitta något på ebays help-your-self sidor är ju helt omöjligt!

Last edited:
Det går fortfarande inte att köpa fler saker. Nu känns det som att något är fel. Behöver jag betala prylarna först? Känns lite konstigt, har inte fått någon invoice alls till mailen heller.

Här är meddelandet som dyker upp:
"To help protect your account, we limit the amount of items purchased by a single account at any one time.
This buying limit is temporary. You can come back soon and buy more items.
Protect your eBay Account: eBay will never ask you to enter your personal information - such as credit card number, password, or other -- in an email."

Allt är från samma säljare så tänkte vänta tills allt är hemropat och att säljaren har lagt på frakt.

Gah, att försöka hitta något på ebays help-your-self sidor är ju helt omöjligt!

Verkar ju vara nåt problem med att du inte betalat prylarna, verkar som ebay inte kan verifiera att det faktiskt är du som ropar in prylar då o inte nån som shanghaiat ditt konto o sitter o fulropar in prylar.
Maila o förklara läget för säljaren o be om o få pynta prylarna du har så här långt.

Fick först en invoice för de saker jag köpt.
Chattade en sväng med någon support på ebay. De kollade igenom mina uppgifter utan något skumt, utan sa typ, testa igen.
Köpte de sista tre köpen, och fick en invoice någon halvtimma senare på nya summan med frakt. Inget speciellt.
Hoppas det funkar och att sakerna kommer snart.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär