Ebay-blåsning?

Jo, jag tänkte att bara barn upp till 13 är som tror att dom ska vara 12 år resten av livet. Och ingen 35-åring kan väl vara vara så naiv att hon använder sig av åldern som nummer?

Fast sffran behöver ju förstås inte ha med åldern att göra. Kan ju vara antalet exmän eller skostorlek eller en helt slumpmässig siffra.
Då viss reklam på blocket innehåller datingfruntimmer, eh vafan.

Datingfruntimmer använder gärna sin ålder i sitt användarnamn, antar att dom kan hänvisa till regdatum tio år senare när det uppgår för den blåsta vilken ålder hon egentligen innehar.:D

Så då har du inte åkt på en blåsning där förövaren var född 1925 och inte 25år, vore lite småkul om det skulle varit fallet.

Då viss reklam på blocket innehåller datingfruntimmer, eh vafan.

Datingfruntimmer använder gärna sin ålder i sitt användarnamn, antar att dom kan hänvisa till regdatum tio år senare när det uppgår för den blåsta vilken ålder hon egentligen innehar.:D

Så då har du inte åkt på en blåsning där förövaren var född 1925 och inte 25år, vore lite småkul om det skulle varit fallet.

Ja, visst har jag provat nätragga och sett fruntimmer som använder sin åldern som siffra. Dom brukade jag direkt filtrera bort i mitt träskalle-filter.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla