Pris: 799:-
Tillfälle!
Magic Codpresser – möjligheternas köksredskap
Trött? Saknar du energi? Skipa artificiella preparat och pigga upp dig med ett glas nyttig, färsk torskjuice istället!
Då jag är i fart med att avveckla min verksamhet är det med stor förtvivlan som jag måste skiljas från mitt torftiga men ändå så heroiska handredskap, min torskpress!!!
Magic Codpresser – hackar ej, river ej, blandar ej, vispar ej, maler ej, strimlar ej samt skivar ej men tömmer en rejäl 14 kilos torsk på saft under några sekunder.
Ta en fet och självdöd torsk – pressa den och strö fiskresterna över pasta eller pizza och bli festens mittpunkt.
Magic Codpresser hjälper dig att pressa färsk eller fryst torsk med kladd och fisklukt på bara tre sekunder.
Förvandla fiskrens, lök, saltvatten och chili till en riktigt god salsa. Gör din egen torsk-guacamole.
Med de roliga partybägarna är det hur enkelt som helst att göra annorlunda och fräscha fiskjuicedrinkar åt alla.
Samlas i goda vänners lag och pressa ihop torskrens och tång till matiga och fräscha fiskbullar och canapéer.
Som du förstår är Magic Codpresser en liten nätt hjälpreda – den tar inte stor plats, men kan uträtta massor!
För att ge dig extra inspiration så får du också ett häfte med recept på till exempel mustiga havsdoftande soppor, aptitretande fjäderfä-glass, smarriga torskefterrätter och hur ni gör ert eget lös-te av pressad krabba.
Med snygg design pryder Magic Codpresser sin plats i köket. Den har en praktisk droppsäker pip och behållare som fångar upp pressrenset.
Den högklassiga, patenterade skruvaxeln och vingmuttern i gjutjärn borgar för timmar av pressning utan domningar och skavsår i armvecken.
De rostfria anläggningsytorna gör att Magic Codpresser ger upp till 30 procent mer fiskjuice än många andra juicemaskiner.
Vingmuttern är servad av lokal smed inför säsongen, och gängorna är efter alla konstens regler bestrukna med Agrols hydraul- och smörjolja!
säljes till högstbjudande!