E-Type live...

Ni är för roliga, det måste gnällas på allt, låt bli å titta då om det är så dåligt, inte då, risken är ju stor att man kan missa något man kan spy galla över, era schlagerfantomer :kocko
 
Flamma77 skrev:
Malplacerad, men underhållande. Jag gillar killen. Musiken är bra att träna till och han är OK att titta på.
Om han av någon anledning skulle bli hemlös skulle han kunna få bo hos mig... :hihi

du vet att han säkert hårar som fan över hela lägenheten!

:tummenupp

///P
 
Jag vet inget!

Kommer det på radio stänger jag av!
Råkar jag se något i TV så byter jag kanal.
Får jag upp en sida i nån tidning så bränner jag den!
Skulle jag av någon outgrundlig anledning gilla en låt så skulle jag av ren princip aldrig mer lyssna på den.

Gillar jag melodifestivalen tro :va

Så om E-type va bra vet jag verkligen inte, men jag antar att man får sänka standarden lite i sitt tyckande. Så kung av skit kanske han va.
 
foppa skrev:
Ja, då har dagen kommit då jag hörde E-Type live...
Var ungefär så värdelöst som jag trodde...
:näsblod

Musiken kan man ju tycka vad man vill om, kul partymusik men kanske inte direkt nåt för en melodifestival... :va tycker iaf jag. Men live? Inte mer "live" än en karaokekväll på stadshotellet, ju. Singback till förinspelade bakgrunder, trist till max! :huvet
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top