E-tuna (med omnejd) tråden

Hoppas verkligen att att du ångrar dig din slöis och att du hade dåligt samvete den natten och att du knappt fick någon sömn :tungan :D

Jag funderar på att köra lite med Köpingsgänget på Tisdag om vädret är bra. Sen har jag pratat lite löst med Wasa om körning på Torsdag eller Fredag men inget är bestämt än.

Någon här ifrån som är sugen att hänga på över till Köping?

Haha så sant:D
Jag hänger gärna på! Det ser ut att bli bra väder också. Vilken tid åker du från stan? Någon tänkt färdväg till Köping?

Hade hakat på kortegen om inte ja hade varit på Gelleråsen Lördag och Söndag :tummenupp

Hur dags drar ni till köping då???

Jag körde på Söndagen, tror vi körde samtidigt på banan på Söndagen, jag hade GOE som instruktör(är aspirant i år)svart väst, kalasdag igår:tummenupp

Det är klart att du ska med Dempen.

Dom brukar tydligen samlas kl 18 vid mc donalds i köping. Kolla under Lakrisremsan sen under köping där finner du mer info.

Kan inte ikväll, bara så ni vet. :)

Jag körde på Söndagen, tror vi körde samtidigt på banan på Söndagen, jag hade GOE som instruktör(är aspirant i år)svart väst, kalasdag igår:tummenupp

Jupp, vi körde samtidigt, men de var så mycke folk som var där så har svårt o plastsera dej.
Jag hade Roffe instruktör, störtskön gubbe, är oxo aspirant, riktigt fin dag var de.
Kanske ses någon gång, har inte tid att köra idag. :näsblod

Last edited:
Rosenhill kl 1500 i morgon för att ta en kräftmacka och sen hem via Skanssundet!
Vad sägs? Är ni på?

Du får säga till om du vill ut o gasa lite är alltid på om jag bara har tid vill säga.

Gasa över till Köping på tisdag kväll då:tummenupp
De har lovat skapligt väder om man får tro på spågubbarna. Jobbar FM denna vecka så man har tid å gasa av sej lite på kvällarna...:D

Nytt bakdäck så nu blir de gasas igen :D

Miche pilot road 2ct vart de :)
(hade en "vanlig" road innan)

Dax att dra ihop lite körning igen var ett tag sen sist. Själv har man haft ganska mycket att stå i men nu ser det ut att lugna ner sig lite igen och så börjar det rycka i gashanden igen.

Någon som är på att köra lite ihelgen om vädret tillåter?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT