Bighardbass
bass dancer
Hej, Jag undrade om det är dyrt att regga om en e-reggad til lv-reggad? Hur mycket kostar det ungefär? Och Vad behövs..mm
Vill gärna ha seriösa svar

Vill gärna ha seriösa svar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beror på hoj. KTM EXC, Husqvarna WR, Gasgas EC, TM (har jag glömt någon?) är de hojar som är möjliga. Någon annan hoj kan du glömma.2821551Hej, Jag undrade om det är dyrt att regga om en e-reggad til lv-reggad? Hur mycket kostar det ungefär? Och Vad behövs..mm![]()
Vill gärna ha seriösa svar![]()
Hej, Jag undrade om det är dyrt att regga om en e-reggad til lv-reggad? Hur mycket kostar det ungefär? Och Vad behövs..mm![]()
Vill gärna ha seriösa svar![]()
Min ktm är e-reggad, men varför lv-regga? får ju köra e-regg på gatan så vad e problemet?![]()
Problemet är att du måste ha Endurolicens, samt att du får bara köra till och från SVEMO ansluten träning eller tävling.2821758Min ktm är e-reggad, men varför lv-regga? får ju köra e-regg på gatan så vad e problemet?![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139606&highlight=e-reg2821767Lånar tråden lite![]()
Hur mycket kostar de att e-regga? samt lv-regga? vad är billigast,smidigast?
Om vi säger en tm eller nån.
om man ska köra e-reggad hoj måste man väll ha licens för de, å va kostar de?
Problemet är att du måste ha Endurolicens, samt att du får bara köra till och från SVEMO ansluten träning eller tävling.
Till och från verkstad också.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139606&highlight=e-reg
Min ktm är e-reggad, men varför lv-regga? får ju köra e-regg på gatan så vad e problemet?![]()
Får du bara ut ett coc intyg så borde det inte vara några större problem. Men sedan måste du ju ha 11kw strypningar och bullerprov dessutom. Så några tusenlappar springer det nog upp i.2822028Det är en KTM exc 125 som jag har som e-reggad...jag vill gärna ha den lv-reggadnågon som vet något c:a pris? saknas bara blinkers
![]()
E registrerad kan i princip vilken cross som helst bli, men krävs mera dokument för att kunna lv registrera den. Sök och du lär finna. Skrivits väldigt mycket om just detta. Har aldrig rullat en Lv registrerad yz på gatorna med orginalmotor.2821853Hallå.
Hittade denna på enduro MX och ägaren säger att den är E-reggad. så vad tror ni? har aldrig sett en YZ125 av nyare modell (-05 och upp) vara E-reggad tidigare. Så gåren o regga o köra han tror ni?
yamahaYz(E)
/Zponka
har för mig att det går på ungefär 5k plus regg avgift (5k strypkit)Det är en KTM exc 125 som jag har som e-reggad...jag vill gärna ha den lv-reggadnågon som vet något c:a pris? saknas bara blinkers
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT