l-bror
www.sveamoto.com
GÅr de att e-regga en 525sx (ren cross) har numera spole och lysen på hojjen.
Den är helt oreggad inga förreggningar eller några som helst papper på hojjen.
Polaren ringde husaberg ang sin förreggade husa 650 då va de inga problem att få alla papper och bevis på hojjen så de gick att regga den men går det med en ktm 525sx 2004?
Nån som vet eller vet var jag kan få reda på info ang detta.!?
Den är helt oreggad inga förreggningar eller några som helst papper på hojjen.
Polaren ringde husaberg ang sin förreggade husa 650 då va de inga problem att få alla papper och bevis på hojjen så de gick att regga den men går det med en ktm 525sx 2004?
Nån som vet eller vet var jag kan få reda på info ang detta.!?