E Man Gammal När???

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Man tycker att en orginalbilstereo "låter mer än tillräckligt"?
Kallar en 25-åring för snorunge?
Tycker allt e så dyrt numera?

Eller när man som jag,halkar på en gräsmatta o vrider av vänster ben på 2 ställen i lördags?

Faaaan,trodde det bara var gamlingar som halkade o bröt ben.Så nu får man väl anse sig tillhöra den skaran.6 veckor med gips.Skulle börja en ny anställning på måndag,skitkul.

Fast man får va glad så länge man inte råkar ut för sånt som ger bestående men iaf.Benbrott e ju som skoskav o näsblod,d går över.

Sådärja,nu känns det bättre när jag fått ynkat lite.Tack för ordet.:tungan

Du är lika begåvad som min brorsa som bröt benet på 3 ställen när han typ vurpade i en snöhög eller vad han gjorde. Lite luddigt IOM att fylla (och troligtvis droger) var inblandade. Han fick spendera 14 dagar på sjukhus och fick 30cm skrot fastskruvat med 13 skruvar. :)

Du är lika begåvad som min brorsa som bröt benet på 3 ställen när han typ vurpade i en snöhög eller vad han gjorde. Lite luddigt IOM att fylla (och troligtvis droger) var inblandade. Han fick spendera 14 dagar på sjukhus och fick 30cm skrot fastskruvat med 13 skruvar. :)

Min kompis bröt armen när han hoppade länghopp :va

På grannens 50-årsfest snubblade deras kompis på en sko i hallen och bröt lårbenshalsen.
är man gammal.

Hur gick det till Jacke? Ofredade du MILF:ar i lekparken och fick jag av en oförstående farsa? :hihi
Ha ha ha,nästan rätt faktiskt.Fast det var inte ofredande o milfen va en FILF. Halvsprang fram till en polare som hade 40-årsfest o skulle ge honom en present(faktiskt helt nykter).När jag skulle stanna så ville friktionen i underlaget annorstädes o kamp uppstod.Jag förlorade,o med en vridande nedåtgående rörelse med hela min kroppstyngd på benet,ändrade sig friktionsmotståndaren o gav upp.Således fick jag uppleva gångarens motsvarighet till en highsider då jag fick grepp mitt i sliden så att säga.Snapp,crackle,pop sa det i benet.Small av i fotleden o under knäts utsida.Min kortaste fest nånsin.Men d gjorde inget för jag hade ingen lust att gå iaf:tungan

Man tycker att en orginalbilstereo "låter mer än tillräckligt"?
Kallar en 25-åring för snorunge?
Tycker allt e så dyrt numera?

Eller när man som jag,halkar på en gräsmatta o vrider av vänster ben på 2 ställen i lördags?

Faaaan,trodde det bara var gamlingar som halkade o bröt ben.Så nu får man väl anse sig tillhöra den skaran.6 veckor med gips.Skulle börja en ny anställning på måndag,skitkul.

Fast man får va glad så länge man inte råkar ut för sånt som ger bestående men iaf.Benbrott e ju som skoskav o näsblod,d går över.

Sådärja,nu känns det bättre när jag fått ynkat lite.Tack för ordet.:tungan

:D :D Shit va gammal du är.... :arsele

På grannens 50-årsfest snubblade deras kompis på en sko i hallen och bröt lårbenshalsen.
är man gammal.

:fakta

Ha ha ha,nästan rätt faktiskt.Fast det var inte ofredande o milfen va en FILF. Halvsprang fram till en polare som hade 40-årsfest o skulle ge honom en present(faktiskt helt nykter).När jag skulle stanna så ville friktionen i underlaget annorstädes o kamp uppstod.Jag förlorade,o med en vridande nedåtgående rörelse med hela min kroppstyngd på benet,ändrade sig friktionsmotståndaren o gav upp.Således fick jag uppleva gångarens motsvarighet till en highsider då jag fick grepp mitt i sliden så att säga.Snapp,crackle,pop sa det i benet.Small av i fotleden o under knäts utsida.Min kortaste fest nånsin.Men d gjorde inget för jag hade ingen lust att gå iaf:tungan

:rofl
Lider med dig mannen!!!
Helt nykter utan att ha jagat bäver också, fy fan vad livet är hårt ibland :D

Last edited:
Jag bröt vänster ben i somras när jag var ute och körde och tyckte det var dags för en pisspaus.

Jag halkade i en slänt, så efter att ha kravlat mig upp och lyckats sätta mig på hojen fick jag gunga upp hojen från stödet, klacka in stödet, lyfta upp benet på fotpinnen med handkraft (det var knäet som var paj) och puttrade iväg.

När jag hade kört ett tag tyckte jag dock att det kändes som att benet fungerade hyfsat, så jag åkte in till stan, klev av hojen och provade att stödja på det, vilket funkade hyfsat, att gå var dock ingen hit, men jag tänkte att det skulle vara bra att röra på benet lite.

Jag tog en haltande promenad runt stan, och sen gjorde jag om proceduren på hojen för att ta mig i väg hemåt (inklusive lyfta upp grejen, jag hade ingen ork alls att lyfta benet uppåt)

Jag körde hem och såg tv en stund med benet i högläge innan jag gick i säng, och på morgonen när jag vaknade var knäet stort som en fotboll.

Jag lyckades få på mig dom fladdrigaste byxor jag hade, och hoppade på ett ben ut till bilen och medans jag körde bil med ett ben (orkade inte frikoppla med vänster) medans jag ringde min jobbarkompis och bad honom ta med kryckor till jobbet.

Väl på jobbet sa min jobbarkompis att jag skulle åka på lassarettet (han har jobbat på ortopeden)

På lassarettet släppte dom ut vad som kändes som flera liter blod ur knäet (det kanske var en halv), men kunde ändå inte gipsa på grund av svullnaden, så jag skulle få återkomma för att bli gipsad. (MITT I MOTORCYKEL SESONGEN)

Jag hade dock tur ( eller så hade min jobbarkompis som just skulle gå på sin semester utnyttjat sina kontakter) och fick en ortos (tror jag det heter) istället, en slags ställning med gångjärn, så jag kunde fortsätta att jobba och åka motorcykel trots att jag egentligen skulle vara sjukskriven i 6 veckor.

ÅAS så är ju jag redan konstaterad "gubbe/gamling"

En polare bröt nyligen benet när han badade på en sandstrand.
Han fick en våg (typ 40 cm) på det så att det bröts. Fråga mig inte hur det gick till. Det låter nästan för otroligt för att vara sant.

Dagen efter påbörjade han en 14 dagars vandring i Guatemala med ryggsäck och kryckor. Han var helnöjd med sin semester. Haha

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg