E-märkta lyktor till denna mask?

Exom

molekyler, igen..
Gick med
10 Mar 2009
Hoj
1987 Yamaha FZR1000 Streetfighter
tja!

undrar om nån som har denna mask löst det att det inte sitter E-märkta lampor i den?
http://i101.photobucket.com/albums/m54/ZOMGwyatt/Ghostrider.jpg

i min är det bara vanliga spotlights som man har i taket.. har funderat på att fråga om ett glas sliperi vill slipa in ett E men tänkte jag frågar först om nån har hittat lampor som passar och ryms som är E-märkta?

jag har ett par dimljus från en bil som skulle passa perfekt om det inte var att de är för långa så de ryms inte bakom masken. lite jobbigt att bygga om dem med då de är gjorda i nån underlig alu. legering som inte är det lättaste att svetsa.

öhh.. besiktningen kollar liksom ljusbilden.. spelar ingen roll hur många E du har i dom :D

finns nog inge så små godkända lampor.. fixa så du kan byta till en vanlig under bes.

vi besiktar inga hojar här och de snuten kollar inte ljusbilden, endast e stämplar liksom..

Inte har polisen brytt sig om att kolla efter e-märkning någon av de gånger jag blivit stannad här på finska sidan. Körkort, blåstest, klapp på axeln, tack och adjö. :tummenupp

Tråden flyttad till Teknik/Mek

Det där är första genrationens Acerbis endurolyse med spottar. Finns liknande som är E-godkända, dock inte denna.

*/ ?>
Back