Att köra sport, custom eller offroad...
Menar alltså: Jag har alltid gillat ljudet och formerna hos customhojar särskilt då Harleys och Indian...
Men samtidigt, testade på en 250cc Kawa (cross) för 3 år sen. Grymt kul...
Sporthojar, hmm... Har väl alltid varit lite så där mot sport tills det att min arbetskamrat nästan tvingade upp mig på hans Ninja...
Blev "lite" förvånad, grymt ax...
Nu e saken den att hojkortet ska förhoppningsvis ligga i plånboken tills nästa sommar och mitt val av mc blev inget av ovannämnda, varför?
Glidare kan jag vänta med tills 40...
Cross, Y not, men på bana i såfall...
Sport, största anledningen var försäkrings priserna...
Så nu blir det en Kawa ZR S 750, helt enkelt landsväg...
Anledning... Försäkringspriser...
Inte lätt att vara kille och 25...
Sist men inte minst:
Tycker det är grymt tråkigt att se att Sportkillarna hälsar på varandra på vägarna men inte på customkillarna... Nog för att det är likadant med Customkillarna....
// En som helt enkelt gillar att köra hoj...
Menar alltså: Jag har alltid gillat ljudet och formerna hos customhojar särskilt då Harleys och Indian...
Men samtidigt, testade på en 250cc Kawa (cross) för 3 år sen. Grymt kul...
Sporthojar, hmm... Har väl alltid varit lite så där mot sport tills det att min arbetskamrat nästan tvingade upp mig på hans Ninja...
Blev "lite" förvånad, grymt ax...
Nu e saken den att hojkortet ska förhoppningsvis ligga i plånboken tills nästa sommar och mitt val av mc blev inget av ovannämnda, varför?
Glidare kan jag vänta med tills 40...
Cross, Y not, men på bana i såfall...
Sport, största anledningen var försäkrings priserna...
Så nu blir det en Kawa ZR S 750, helt enkelt landsväg...
Anledning... Försäkringspriser...
Inte lätt att vara kille och 25...
Sist men inte minst:
Tycker det är grymt tråkigt att se att Sportkillarna hälsar på varandra på vägarna men inte på customkillarna... Nog för att det är likadant med Customkillarna....
// En som helt enkelt gillar att köra hoj...