E det nån som har en gatreggad ktm 560?

Jag har en 450 SMR, också med regplåt. Problemet är att det krävs en registreringsbesiktning med typintyg för att få den LV reggad. Läst tidigare trådar och då har det endast varit möjligt om hojen fått avgasgodkännande innan 2008.

Men det kanske är mycket lättare att få den e-reggad.

Gaffeln nåt av de grövsta du sett?
Det sitter väl en 48mm gaffel på de där? SXS gaffeln e väl 48mm den med. Samma dimmensioner som de vanliga gafflarna ...

Eller har du någe herrejösses kul monterat?

Första ägaren som köpte den "uppgraderade" den till 560 och tryckte i en 6-växlad låda och tvångsmatade den med sxs prylar, men det är ju en 525:a från början, vet inte om det sitter 06:ans motor på för han tävlingskörde nämligen med den:gnissla Andra ägaren köpte den och körde 10 timmar med den och sen köpte jag den för ett löjligt pris:tummenupp
Men det är ingen tvekan om att det är en Smr iaf, min 125:a är för fan nästan 10cm högre (överdriver kanske lite men iaf) och gaffeln är nått av det grövsta jag sett:hihi
Nej nu ska jag sluta skryta...

Mvh

idiot förklara mig inte nu, men jag tycker gafflen e fetare på 560:n än på 125:an:va men det är väll bara ögat som luras kanske...får väll mäta antar jag!

Mvh

idiot förklara mig inte nu, men jag tycker gafflen e fetare på 560:n än på 125:an:va men det är väll bara ögat som luras kanske...får väll mäta antar jag!

Mvh

Det var inte min mening att idiotförklara dig, mest nyfiken på om du hade något extra roligt på din KTM :)

Sedan e det nog inte omöjligt att den är fetare än på 125:an, har ingen erfarenhet av sådana. Jag relaterade bara till de KTM, Husa och Verte som jag lekt med och som har motsvarande gafflar.

Det var inte min mening att idiotförklara dig, mest nyfiken på om du hade något extra roligt på din KTM :)QUOTE]
Asså det var inte så jag menade:fyllisar Jag menade att ni inte skulle tycka att det var en riktigt dum jämförelse:(
Men visst är den speciell på sitt sett...
Funderar på att göra så att fälgarna blir lite mera "race" typ halva fälgen vit och andra halvan svart:tummenupp
Dom som är orange/svart kostar för fan 10k stycket från fabrik:skrämd :6surkart

Mvh

o den i blocket annonsen som de länkades till e bara förreggad o ingen annat o går att enduro regga men inte mer, finns inget coc intyg osv.

hehe jo de e sant men eftersom ja har kort o allt så e de lite surt o åka enduro reggat.
men ja väntar ju forfarande på att ja ska få sjysst pris på din:)

hehe jo de e sant men eftersom ja har kort o allt så e de lite surt o åka enduro reggat.
men ja väntar ju forfarande på att ja ska få sjysst pris på din:)
haha du var minsann en rolig typ:tummenupp då får du nog vänta!
Bra pris kommer du få, men den säljs nog inte detta året:yoparty
Ska ge den lite Botox när nästa vinter kommer:hihi

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion