Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
visst går det att regga en 560me man får ju fixa en del prylar för att genomföra det hela.
Skillnad på E-reg och förreg och LV-reg.
elsystem,lampor,blinkers etc... kan kosta en hel del faktiskt om jag inte är helt ute och cyklarVad är det som bör fixas?
Sen är det ju en massa intyg och skit inte sant? COC bland annat.elsystem,lampor,blinkers etc... kan kosta en hel del faktiskt om jag inte är helt ute och cyklar![]()
Han har en vad?![]()
Han har en vad?![]()
Nu blev jag allvarligt förvånadEn konstigt reggad 560smr
Reg-infon på nätet saknar massa information som t.ex. KW
Nu blev jag allvarligt förvånad
Har sett hojjen innan men lade inte märke till skylten![]()
Överbevisad... killen som äger den lär dock ha haft lite jobb med att få den reggad![]()
En förreggad hoj kan väl ge dessa uppgifter?Läs noga vad Igge skriver.
De uppgifter som står på nätet om cykeln tolkar jag som att den garanterat inte är LV-reggad. Troligen inte heller E-reggad. Kolla det noga innan köp och gå inte på snack om att "det bara är att ställa på" och liknande.
Edit: Såg nu att du redan har en 560. Fast 560 fanns inte 04, den kom 06. Vad är det för bajk du har?
Första ägaren som köpte den "uppgraderade" den till 560 och tryckte i en 6-växlad låda och tvångsmatade den med sxs prylar, men det är ju en 525:a från början, vet inte om det sitter 06:ans motor på för han tävlingskörde nämligen med denLäs noga vad Igge skriver.
De uppgifter som står på nätet om cykeln tolkar jag som att den garanterat inte är LV-reggad. Troligen inte heller E-reggad. Kolla det noga innan köp och gå inte på snack om att "det bara är att ställa på" och liknande.
Edit: Såg nu att du redan har en 560. Fast 560 fanns inte 04, den kom 06. Vad är det för bajk du har?
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|