E det nån som har en gatreggad ktm 560?

Det ska finnas en eller två i sverige iaf. Och då menar jag inreggade på riktigt och inte bara E-reggade.
 
Nu för tiden borde väl det vara jävligt svårt?
Med euro3 och allt
 
visst går det att regga en 560 :tummenupp me man får ju fixa en del prylar för att genomföra det hela.
 
En konstigt reggad 560smr

Reg-infon på nätet saknar massa information som t.ex. KW
Nu blev jag allvarligt förvånad:hoppa
Har sett hojjen innan men lade inte märke till skylten:tummenupp
Överbevisad... killen som äger den lär dock ha haft lite jobb med att få den reggad:hihi
 
Nu blev jag allvarligt förvånad:hoppa
Har sett hojjen innan men lade inte märke till skylten:tummenupp
Överbevisad... killen som äger den lär dock ha haft lite jobb med att få den reggad:hihi

Läs noga vad Igge skriver.
De uppgifter som står på nätet om cykeln tolkar jag som att den garanterat inte är LV-reggad. Troligen inte heller E-reggad. Kolla det noga innan köp och gå inte på snack om att "det bara är att ställa på" och liknande.


Edit: Såg nu att du redan har en 560. Fast 560 fanns inte 04, den kom 06. Vad är det för bajk du har?
 
Last edited:
Läs noga vad Igge skriver.
De uppgifter som står på nätet om cykeln tolkar jag som att den garanterat inte är LV-reggad. Troligen inte heller E-reggad. Kolla det noga innan köp och gå inte på snack om att "det bara är att ställa på" och liknande.


Edit: Såg nu att du redan har en 560. Fast 560 fanns inte 04, den kom 06. Vad är det för bajk du har?
En förreggad hoj kan väl ge dessa uppgifter?
 
Läs noga vad Igge skriver.
De uppgifter som står på nätet om cykeln tolkar jag som att den garanterat inte är LV-reggad. Troligen inte heller E-reggad. Kolla det noga innan köp och gå inte på snack om att "det bara är att ställa på" och liknande.


Edit: Såg nu att du redan har en 560. Fast 560 fanns inte 04, den kom 06. Vad är det för bajk du har?
Första ägaren som köpte den "uppgraderade" den till 560 och tryckte i en 6-växlad låda och tvångsmatade den med sxs prylar, men det är ju en 525:a från början, vet inte om det sitter 06:ans motor på för han tävlingskörde nämligen med den:gnissla Andra ägaren köpte den och körde 10 timmar med den och sen köpte jag den för ett löjligt pris:tummenupp
Men det är ingen tvekan om att det är en Smr iaf, min 125:a är för fan nästan 10cm högre (överdriver kanske lite men iaf) och gaffeln är nått av det grövsta jag sett:hihi
Nej nu ska jag sluta skryta...

Mvh
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top