Dyr Hayabusa!?

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sandviken
Hoj
Kronreif Trunkenpolz Mattighofen 350 exc-f Sixdays -14
Hittade denna när jag satt och slösurfade på lite annonssidor: http://traderamotor.msn.se/showObject.aspx?id=274608

Vad är det för speciellt med denna Hayabusa egentligen? En kompis har en exakt likadan svart -03:a och inte F¤N var den så dyr iaf. Han gav 115900:- på paralellimportfirma. Det enda som är speciellt är färg och dekaler om jag inte missminner mig. Även om han skulle ha skrivit fel och menat 110K så är även det ett överpris.
Rätta mig om jag har fel. Men nåt är inte riktigt riktigt med denna annons.
 
Last edited:
Bear in da wood skrev:
2061129 Hittade denna när jag satt och slösurfade på lite annonssidor: http://traderamotor.msn.se/showObject.aspx?id=274608

Vad är det för speciellt med denna Hayabusa egentligen? En kompis har en exakt likadan svart -03:a och inte F¤N var den så dyr iaf. Tror han gav 125K på paralellimportfirma. Det enda som är speciellt är färg och dekaler om jag inte missminner mig. Även om han skulle ha skrivit fel och menat 110K så är även det ett överpris.
Rätta mig om jag har fel. Men nåt är inte riktigt riktigt med denna annons.

den va dyyyyyyr
 
Shit va dyrt! Undrar om han inte har missat en 1 istället för en 2.
 
nilzz skrev:
2061144 Shit va dyrt! Undrar om han inte har missat en 1 istället för en 2.

Även om han menade 110000:- så är även det i överkant. Hittade en -05:a på blocket för 101900:-
 
Bear in da wood skrev:
2061129 Hittade denna när jag satt och slösurfade på lite annonssidor: http://traderamotor.msn.se/showObject.aspx?id=274608

Vad är det för speciellt med denna Hayabusa egentligen? En kompis har en exakt likadan svart -03:a och inte F¤N var den så dyr iaf. Tror han gav 125K på paralellimportfirma. Det enda som är speciellt är färg och dekaler om jag inte missminner mig. Även om han skulle ha skrivit fel och menat 110K så är även det ett överpris.
Rätta mig om jag har fel. Men nåt är inte riktigt riktigt med denna annons.
:va Han skriver ju inte riktigt vad som är så speciellt med denna "limited edition". Jag säger inte att inget är speciellt men han får ju för --- skriva vad som är speciellt. Sen är den uttagen för ungefär 2 år sedan och har gått 35 mil och är lackförseglad 2-3 gånger :confused:
Jaja han kanske tröttnade efter några rundor :rofl
 
"Detta är en Limited Edition -03 endast 20st i sverige. "

Säljs det fler än 20 st busor på ett år? :va
 
bissmark skrev:
2061207 Jaha...
Förklara för den oinvigde.

Jag snackade med polaren som har en exakt likadan. Alltså en Limited edition.
Det enda som skiljer den från en vanlig är färgsättningen.
Det där med att det bara finns 20st i Sverige är något som KGK Suzuki har markerat sina Limited edition-Busor med. De tog nämligen in endast 20st.

Polaren köpte sin på en paralellimportfirma för 115900:- och de tog in minst 2st Limited edition. Därmed så finns det fler än 20st Limited edition i Sverige :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top