Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
å andra sidan inget konstigt med det... 
Ktm'arn skrev:Det priset var ju inte farligt![]()
![]()
Men hallååå?? Den har ju polerad sving![]()

Men hallåååå??? Alla hojar som är oranga, har ett 17tums bakhjul och som det står "KÅÅ TEH EHM" på är värda guldburner skrev:Fanns någon annan här på sporthoj som också trodde att hans tokpolerade hoj var värd sin vikt i GULD![]()

uggla skrev:35 000:- ska han ha!
Såg de ute för 35 förut, så det bör ju vara det..
Ruskigt snygg hoj!![]()

Aratron skrev:såg den live i helgen, stod o tittade en stund på den, rätt ovanligt bygge, blev lite förvånad nu när jag såg den på blocket
Hur såg bakljuset ut?Skeebum skrev:Såg du den live i Avesta i helgen?
Den stog utanför mitt hus i Arboga i slutet av veckan, åkte tidigt lördags morse.
Jag stog och tittade på den hojen ett tag och funderade på om det verkligen var en Fireblade, den var så liten. Även avgasrören var jättesmala, smalare än mina orginal.
Skeebum skrev:Såg du den live i Avesta i helgen?
Den stog utanför mitt hus i Arboga i slutet av veckan, åkte tidigt lördags morse.
Jag stog och tittade på den hojen ett tag och funderade på om det verkligen var en Fireblade, den var så liten. Även avgasrören var jättesmala, smalare än mina orginal.

Aratron skrev:Nej, jag var i arboga på besök hos föräldrar fredag - söndag, det var där jag såg den, stod parkerad utanför huset där min kompis bor, passade på att kolla in den lite.
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |