Hej. Fick med ett dynojet kit till hojen när jag köpte den, det är helt nytt. Är det värt att sätta i kitet tycker ni? Det är org avgas och kn filter på hojen.
Om jag skulle testa, måste man borra upp trottlarna eller kan man hoppa över det så man kan återställa, vad blir skillnaden ?
Om jag skulle testa, måste man borra upp trottlarna eller kan man hoppa över det så man kan återställa, vad blir skillnaden ?