Dynojet Power Bänkning hos Din MC Onsdag 23 juni

TjenA..

Tror inte den dynon är byggd för minimoto ;)
Själv har jag en riktig som är byggd för det endamålet..
Kom ner till skaune så kan jag bjuda på en bänkning...

finns dynos som är byggda för moped och minimotos max 50hk...
www.w-motoracing.se äger en.. Maxat racing äger också en sådan!!
Hör med anders Gull på www.maxat-racing.com så får du nog mer exakt vad du har på slangen...

Nitrous skrev:
Jag kan rapportera att vi avslutade Dynojet-Shootout kvällen med att bänka våra Lilla Cow, den gav hela 3,7 Hk på slangen :yoparty
Dynorun mjukvaran höll på få spelet och undra vad fan det var för konstig kurva som höll på att tillverkas :tungan
Ska se om jag får tag på utskriften sen.. :tummenupp

The Pilot skrev:
TjenA..

Tror inte den dynon är byggd för minimoto ;)
Själv har jag en riktig som är byggd för det endamålet..
Kom ner till skaune så kan jag bjuda på en bänkning...

finns dynos som är byggda för moped och minimotos max 50hk...
www.w-motoracing.se äger en.. Maxat racing äger också en sådan!!
Hör med anders Gull på www.maxat-racing.com så får du nog mer exakt vad du har på slangen...

Jo jag vet, vi gjorde det bara på skoj som avslutning på dagen :)
Svängmassan i bromshjulet är lite för mkt för en minimoto!

Visste faktiskt inte att det fanns dynos för moppeeffekter, skojsigt. Har köpt en del saker av Anders på Maxat Racing men det var ett tag sen jag var där. Köper numera mest av en Stefan som har Pasini-importen.

Swedie:Jo, det kom en hel del hojar, sista hojen rullade ut vid 21:00 nån gång. Gissningsvis så lär det nog ha hunnits bänkas en sisådär 15 st hojar.
Det blir en ny dag i Augusti, Liwa1 återkommer med datum snarast möjligt så folk kan planera in lite längre i förväg.

/Nitrous

/Nitrous

Nitrous skrev:
Jo jag vet, vi gjorde det bara på skoj som avslutning på dagen :)
Svängmassan i bromshjulet är lite för mkt för en minimoto!

Visste faktiskt inte att det fanns dynos för moppeeffekter, skojsigt. Har köpt en del saker av Anders på Maxat Racing men det var ett tag sen jag var där. Köper numera mest av en Stefan som har Pasini-importen.

Swedie:Jo, det kom en hel del hojar, sista hojen rullade ut vid 21:00 nån gång. Gissningsvis så lär det nog ha hunnits bänkas en sisådär 15 st hojar.
Det blir en ny dag i Augusti, Liwa1 återkommer med datum snarast möjligt så folk kan planera in lite längre i förväg.

/Nitrous

/Nitrous

Ok, då ska jag bänka min!! Körde förbi där idag men min avgasport är sönder så all effekt kommer i slutet, inte så kul kurva då. Jag gör en bänkning nästa gång.

/David

DJM skrev:
Ok, då ska jag bänka min!! Körde förbi där idag men min avgasport är sönder så all effekt kommer i slutet, inte så kul kurva då. Jag gör en bänkning nästa gång.

/David

Var det du i storkorsningen(McDonalds) i Väsby idag? Du Kom från Jetmacksidan o svängde höger norrut mot Vtuna/Arlandahållet. (Jag stod på OK-sidan vid rödljus och lysnade på ditt 2t-yl) Den lät fint. Vad för pipa?

hupp hupp! :hihi

Hade inte den topp effekt jag trodde att jag skulle ha men wtf... hade allt annat! Syn att man inte har scanner så ni får se kurvan... den e skön.

118,1 BHP toppeffekt.
103,5 NM i vrid! :D

Har ökat botten och mellanreg. rejält!!
lille sköna millan rockar på! :tummenupp

tjing

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...