Dynojet bänkning

herriherri

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
YZF 426
Är det någon här som har bänkat sin båge på MC-varuhuset i Sthlm? Det är en dynojet bänk de använder. Finns det sämmre eller bättre bänkar? Så länge de kan min förgasare ska det väl vara lungt? Erfarenheter / komentarer?

//Herri

Dynojet är nog den vanligaste bänken här i sverige. Det finns även bänkar som mäter effekten direkt på utgående axel och inte som i fallet Dynojet, på bakhjulet. Du kan nog lugnt lämna den dit.

herriherri skrev:
Är det någon här som har bänkat sin båge på MC-varuhuset i Sthlm? Det är en dynojet bänk de använder. Finns det sämmre eller bättre bänkar? Så länge de kan min förgasare ska det väl vara lungt? Erfarenheter / komentarer?

//Herri
det kan skilja så mycket som10% på olika dynojet bänkar men de viktiga är ju att din hoj blir optimalt inställd oxå vill jag hälsa till hp hej hej :tomten

herriherri skrev:

//Herri
:)
Ja föffa, jag bänkade en CBR där för ett pa år sen, de mäter airfuel o annat med bra utrustning så det blir riktigt rätt.
Snacka med Alex eller Tomas där så får du den hjälp du behöver.
/E

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...