Dynojet bänkning

herriherri

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
YZF 426
Är det någon här som har bänkat sin båge på MC-varuhuset i Sthlm? Det är en dynojet bänk de använder. Finns det sämmre eller bättre bänkar? Så länge de kan min förgasare ska det väl vara lungt? Erfarenheter / komentarer?

//Herri
 
Dynojet är nog den vanligaste bänken här i sverige. Det finns även bänkar som mäter effekten direkt på utgående axel och inte som i fallet Dynojet, på bakhjulet. Du kan nog lugnt lämna den dit.
 
herriherri skrev:
Är det någon här som har bänkat sin båge på MC-varuhuset i Sthlm? Det är en dynojet bänk de använder. Finns det sämmre eller bättre bänkar? Så länge de kan min förgasare ska det väl vara lungt? Erfarenheter / komentarer?

//Herri
det kan skilja så mycket som10% på olika dynojet bänkar men de viktiga är ju att din hoj blir optimalt inställd oxå vill jag hälsa till hp hej hej :tomten
 
herriherri skrev:
Är det någon här som har bänkat sin båge på MC-varuhuset i Sthlm? Det är en dynojet bänk de använder. Finns det sämmre eller bättre bänkar? Så länge de kan min förgasare ska det väl vara lungt? Erfarenheter / komentarer?

//Herri
:)
Ja föffa, jag bänkade en CBR där för ett pa år sen, de mäter airfuel o annat med bra utrustning så det blir riktigt rätt.
Snacka med Alex eller Tomas där så får du den hjälp du behöver.
/E
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top