Dynojet Bänkning IGEN hos Din MC torsdag 26/8

Biifer skrev:
:tummenupp
Fast jag vill inte dit om hunter kommer... Då kommer det ju se ut som om jag har en sparkcykel :mad:

Äh...det är inte hojen det beror på ute på vägen sen utan föraren och Hunter är väl inte den snabbaste :D

:tungan

Hej Hunter ;)

Snart är det dags! Kedjan är smörjd, hjulagerna är nyfettade och ett nytt tändstift. Bäst när det gäller :D

Biifer skrev:
Snart är det dags! Kedjan är smörjd, hjulagerna är nyfettade och ett nytt tändstift. Bäst när det gäller :D

Kontring :gnissla

Oljeslangarna passar inte, har inte nya stift än, kedjan är för spännd måste släppa, oljan runnit ut på golvet sedan olika tester med kylare. Fast nu är hålen pluggade(undra hur varm han kommer bli) avgassystemet passar skapligt, olja ska köpas. Ja inte blev det någon bänkning här inte. Om det inte sker ett mirakel i garaget i kväll så man hinner dit. Vore lämplig sträcka att köra för att köpa nytt oljefilter och kunna testa satt allt lirar.

Qwerty skrev:
Kontring :gnissla

Oljeslangarna passar inte, har inte nya stift än, kedjan är för spännd måste släppa, oljan runnit ut på golvet sedan olika tester med kylare. Fast nu är hålen pluggade(undra hur varm han kommer bli) avgassystemet passar skapligt, olja ska köpas. Ja inte blev det någon bänkning här inte. Om det inte sker ett mirakel i garaget i kväll så man hinner dit. Vore lämplig sträcka att köra för att köpa nytt oljefilter och kunna testa satt allt lirar.
Har inte du en 4-taktare, duvet en såndär som aldrig krånglar :rofl

Andersson:
-Jaja, hästar hit å hästar dit, vad är väl det??
Själv passade jag på att testa mitt öppna sidewindersystem, tror inte du slog mina decibel iaf !! :blah

Tack för senast förresten !

Last edited:
Biker66 skrev:
Andersson:
-Jaja, hästar hit å hästar dit, vad är väl det??
Själv passade jag på att testa mitt öppna sidewindersystem, tror inte du slog mina decibel iaf !! :blah

Tack för senast förresten !

system o system. Megafon!

Jag är rädd för att krympa i regnet (kanske iofs inte skulle skada) så jag stannade hemma och tittade på en bra film istället (The Lady Killers med Tom Hanks) :hihi

sandstream skrev:
Jag är rädd för att krympa i regnet (kanske iofs inte skulle skada) så jag stannade hemma och tittade på en bra film istället (The Lady Killers med Tom Hanks) :hihi

Vadå köra hoj :va jag stoppa min bak i skåpet hehe den blev inte ens blöt

Med hemtrim med fler hästar än orginal så lyckades de få hastighetsmätaren att bottna(analog) och den gjorde 250 på fyran. Snacka om glädjemätare!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti