Dygds läger! Hjälp!

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
Hellååå...alla supermoppar! Jag tänkte att jag skulle åka upp till Dygds läger i Örebro den 6-7 maj, och söker nu med ljus å lykta efter någon att samåka med. Kan jag knöka in mig å hojen hos någon tro? Vad jag kan bidra med, förutom ett underhållande sällskap :1pajas (nåja...) och halverade resekostnader, är ev. ett släp om det skulle fattas... Jag hoppas på det bästa, vill verkligen upp å köra!!! :banana Förresten, bor i Göteborg om det inte gick fram! Och är ny på forumet... :hej ...ni är snälla här va´!? :hihi

Cupcake skrev:
2102803 Hellååå...alla supermoppar! Jag tänkte att jag skulle åka upp till Dygds läger i Örebro den 6-7 maj, och söker nu med ljus å lykta efter någon att samåka med. Kan jag knöka in mig å hojen hos någon tro? Vad jag kan bidra med, förutom ett underhållande sällskap :1pajas (nåja...) och halverade resekostnader, är ev. ett släp om det skulle fattas... Jag hoppas på det bästa, vill verkligen upp å köra!!! :banana Förresten, bor i Göteborg om det inte gick fram! Och är ny på forumet... :hej ...ni är snälla här va´!? :hihi

Ska jag inte till sthlm dagarna innan, vilket jag tyvärr inte vet just nu, kan du åka med mig. Är ingen omväg att köra via Gbg för min del. Annars kolla med Lantz (jobbar på Superbike) eller Liljekvist om dom ska dit.

Barrett skrev:
2103000 Ska jag inte till sthlm dagarna innan, vilket jag tyvärr inte vet just nu, kan du åka med mig. Är ingen omväg att köra via Gbg för min del. Annars kolla med Lantz (jobbar på Superbike) eller Liljekvist om dom ska dit.

Anders ska inte upp, och Liljekvist vet jag inte vem det är...känner ingen inom supermotarden (än)... :confused: Såg på anmälningarna att det finns folk i götet med omnejd som ska iväg, så jag hoppas att de ser min tråd!

Kan jag följa med dig, så blir ingen gladare än mig! Men du får väl höra av dig när du vet närmare. Tack för din hjälp! :krama

Cupcake skrev:
2103033 Anders ska inte upp, och Liljekvist vet jag inte vem det är...känner ingen inom supermotarden (än)... :confused: Såg på anmälningarna att det finns folk i götet med omnejd som ska iväg, så jag hoppas att de ser min tråd!

Kan jag följa med dig, så blir ingen gladare än mig! Men du får väl höra av dig när du vet närmare. Tack för din hjälp! :krama

om jag ska upp så går det att hoppa in i bussen, ska kika på ekonomin efter första sm deltävlingen bara...

Cupcake skrev:
2102803 Hellååå...alla supermoppar!
Hej babe!!! Och välkommen till motardidioternas himmel (eller helvete beroende på hur man ser det...)!

Seså nu, pojkar! Se till att ta hand om smulan här nu, vi behöver fler tjejer i sporten. Vi syns på Dygds läger i maj! :krama

liljekvist skrev:
2103791 om jag ska upp så går det att hoppa in i bussen, ska kika på ekonomin efter första sm deltävlingen bara...

Hello! När jag såg ditt inlägg, så kom jag ju på vem du är *pinsamt* men, men. Ja, första deltävlingen är ju helgen innan (do your best), men jag håller även tummarna för att du ska upp till Örebro också...som sagt, jag öppnar generöst min plånbok utan botten...ehhh, kanske inte ändå :D ... att den är utan botten alltså hehe...

Kommer du upp på nått vänster?? vore ju skit om allt hänger på transport av hojen.... jag har plats på bilen från Stockholm kan du få upp hojen hit innan så kan jag ta med den till örebro iaf. Då kan du åka bil eller tåg till örebro, sen lär väll nån kunna ta med sig hojen ner iaf.
Mvh Mcbudet

Cupcake skrev:
2107680 Hello! När jag såg ditt inlägg, så kom jag ju på vem du är *pinsamt* men, men. Ja, första deltävlingen är ju helgen innan (do your best), men jag håller även tummarna för att du ska upp till Örebro också...som sagt, jag öppnar generöst min plånbok utan botten...ehhh, kanske inte ändå :D ... att den är utan botten alltså hehe...

Mcbudet skrev:
2108781 Kommer du upp på nått vänster?? vore ju skit om allt hänger på transport av hojen.... jag har plats på bilen från Stockholm kan du få upp hojen hit innan så kan jag ta med den till örebro iaf. Då kan du åka bil eller tåg till örebro, sen lär väll nån kunna ta med sig hojen ner iaf.
Mvh Mcbudet

Det är transporten det hänger på, sorgligt nog :gnissla :( Tack så mycket för förslaget, men jag hinner nog inte få upp den på nå´t vettigt sätt, ska resa lite. Men tack, som sagt. Får jag bara upp åbäket så ska jag köra som :censored ... Jag vill å behöööver! Nu! :hoppa

Cupcake skrev:
2108906 Det är transporten det hänger på, sorgligt nog :gnissla :( Tack så mycket för förslaget, men jag hinner nog inte få upp den på nå´t vettigt sätt, ska resa lite. Men tack, som sagt. Får jag bara upp åbäket så ska jag köra som :censored ... Jag vill å behöööver! Nu! :hoppa

Oavsett om jag ska till sthlm eller inte så finns det ju plats för hojen i bilen. Om du ev. kan ta dig till Örebro på annat sätt kan jag garanterat lösa hoj-transporten iaf & åt minst ett håll kan du ju åka med själv.

Barrett skrev:
2108966 Oavsett om jag ska till sthlm eller inte så finns det ju plats för hojen i bilen. Om du ev. kan ta dig till Örebro på annat sätt kan jag garanterat lösa hoj-transporten iaf & åt minst ett håll kan du ju åka med själv.

Nu ska vi se om jag fattade rätt: hojen och jag kan haka på dig till Örebro oavsett. Medans hemresan får jag fixa på annat sätt om det är till Stockholm du ska? :)

Cupcake skrev:
2109023 Nu ska vi se om jag fattade rätt: hojen och jag kan haka på dig till Örebro oavsett. Medans hemresan får jag fixa på annat sätt om det är till Stockholm du ska? :)

Kan iofs bli så oxå, men troligast (om jag alls ska till sthlm) är att jag åker dit innan. Så hojen kan åka med fram & tillbaka oavsett och hem kan även du åka med. :)

Barrett skrev:
2109050 Kan iofs bli så oxå, men troligast (om jag alls ska till sthlm) är att jag åker dit innan. Så hojen kan åka med fram & tillbaka oavsett och hem kan även du åka med. :)

Aha, tjusigt, nu är jag med! Å blir det inte Stockholm så ska du alltså till Örebro. Mao skulle man kunna säga att det kanske löser sig ändå...?! Gott i så fall! Glad jag blev nu! :krama

Dygds tränings läger

Cupcake skrev:
2102803 Hellååå...alla supermoppar! Jag tänkte att jag skulle åka upp till Dygds läger i Örebro den 6-7 maj, och söker nu med ljus å lykta efter någon att samåka med. Kan jag knöka in mig å hojen hos någon tro? Vad jag kan bidra med, förutom ett underhållande sällskap :1pajas (nåja...) och halverade resekostnader, är ev. ett släp om det skulle fattas... Jag hoppas på det bästa, vill verkligen upp å köra!!! :banana Förresten, bor i Göteborg om det inte gick fram! Och är ny på forumet... :hej ...ni är snälla här va´!? :hihi

Hej
Jag skall upp om du behöver skjuts. Jag har plats i min buss. Hör av dig om du vill följa med. Det är alltid bra om man kan dela på reskostnaden.
Robert
P.S Jag har plats för 3 st hojar om det är någon annan som är intresserad att följa med.

RMSusaRacing skrev:
2109439 Hej
Jag skall upp om du behöver skjuts. Jag har plats i min buss. Hör av dig om du vill följa med. Det är alltid bra om man kan dela på reskostnaden.
Robert
P.S Jag har plats för 3 st hojar om det är någon annan som är intresserad att följa med.

Yes! Jag hoppar in i din buss, tack!!! :krama från en glad :tuttar

Ville bara tacka er som var villiga att hjälpa mig å lösa transportproblemet :bow . Men nu är det fixat! Vi syns i Örebro! :)

Back