Dvd

• Thread starter Thread starter Paradoxy
  • Start date Start date
Halogen skrev:
Vad fasen är det där egentligen..? Aerox är en såndäringa scooter va? :va

Min grabb är 15 nu i jan, har lagt ner mycket tid på att få honom att förstå att killar som åker runt på scooterfjollmoppar är gay och att motardmoppe gäller annars sponsrar inte jag.

Denna bevisar ju min teori.

Portad originalcylle och 70cc kolv, eeeh va?

Stage 6 kick, trimkick eller?
Trimmat bromslock också tydligen.

Jag ska snart installera DVD-spelare under bilen. Så man kan meka och kolla på film samtidigt.

StephanD skrev:
Min grabb är 15 nu i jan, har lagt ner mycket tid på att få honom att förstå att killar som åker runt på scooterfjollmoppar är gay och att motardmoppe gäller annars sponsrar inte jag.

Hahahahahaha!

Scooter är gay. så är det bara.
Scooter finns för att tjejer med kjol/klänning ska kunna åka, ingen annan anledning.

Muskedunder skrev:
Du har kollat för mycket på pimp my ride ;)

Njae... Nu skrev jag ju bara EN dvd. Hade det varit pimp my ride så hade jag iinstallerat DVD-skärmar under hela bilen. :D :tummenupp

M.G.F skrev:
Njae... Nu skrev jag ju bara EN dvd. Hade det varit pimp my ride så hade jag iinstallerat DVD-skärmar under hela bilen. :D :tummenupp

I ett avsnitt så satte dom faktiskt en DVD-skärm under bilen. Amerikanerna har för mycket pengar

jag stod å snackade med ett par kompisar vid en korsning för ett tag sen när det kommer fram en moppe å stannar vid rödljuset. jag tycker att den låter lustigt å tittar lite noggrannare...då ser jag att det går en sladd från grabbens jackficka å ner under sadeln...troligtvis så har han en mp3spelare i fickan å en baslåda under sadeln :kocko det var precis så att det gick att urskilja basljudet när han stod på tomgång...stor mening å ha det när man gasar lite mer då :fatta!

Solid snake skrev:
Portad originalcylle och 70cc kolv, eeeh va?

Stage 6 kick, trimkick eller?
Trimmat bromslock också tydligen.

KÅÅrr Sskittfortt AT kikKa :hihi

Sen blir det ju ett sjuhelsikes komp när han har smällt in sin 70cc kolv i 50cc cylindern.
För att inte tala om alla sköna långfärder han kan ta, se en dvd film och grejor (Om han sitter under sadeln) :rolleyes:

StephanD skrev:

Denna bevisar ju min teori.
:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!