DVD från MC-kursen.nu?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Någon av er som anmälde intresse som fått hem DVD:n med bilder från MC-kursen på Gelleråsen 31/7-1/8?

Gissar att det bli svårt att sälja några om de aldrig kommer... :näsblod

Näpp! Jag trodde i min enfald att det skulle ta max en vecka för skivan att dyka upp. Tur att man inte behövde pröjsa i förskott...

sandstream skrev:
2381152 Någon av er som anmälde intresse som fått hem DVD:n med bilder från MC-kursen på Gelleråsen 31/7-1/8?
inte ja heller!!. vad heter dom(företaget)som tog bilderna, tängte jag skulle föröka få tag i dom och skynda på dom lite:whip

nc35 skrev:
2384574 inte ja heller!!. vad heter dom(företaget)som tog bilderna, tängte jag skulle föröka få tag i dom och skynda på dom lite:whip
Ingen aning tyvärr men det vet kanske Tony och grabbarna på mckursen.nu?

Har svårt att förstå varför man tillbringar två dagar på en bana med att fota för att sedan inte försöka få betalt.
Kanske de var hardcore RR-fans :D

sandstream skrev:
2384581 Ingen aning tyvärr men det vet kanske Tony och grabbarna på mckursen.nu?

Har svårt att förstå varför man tillbringar två dagar på en bana med att fota för att sedan inte försöka få betalt.
Kanske de var hardcore RR-fans :D
får väll försöka med det, men jag mailade till tony om filmningen han gjorde(man vill ju se hur man kör:D )men han har inte hört av sig han heller!!

sandstream skrev:
2381152 Någon av er som anmälde intresse som fått hem DVD:n med bilder från MC-kursen på Gelleråsen 31/7-1/8?

I förra veckan ringde fotografen till mig och sa att de ej kommer att kunna skicka ut alla bilder... tydligen över 5000 stycken. Istället ska de plocka ut de bilder där de som beställt foton är med och bara skicka dem, varför hon undrade hur min hoj såg ut.

Önskade henne lycka till och bad henne hålla ögonen öppna efter en coolt silvertejpad R6a. :yoparty

Någon som har hört något mer?

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...