sandstream
Guest
Någon av er som anmälde intresse som fått hem DVD:n med bilder från MC-kursen på Gelleråsen 31/7-1/8?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:2381152Någon av er som anmälde intresse som fått hem DVD:n med bilder från MC-kursen på Gelleråsen 31/7-1/8?
sandstream skrev:2381341Gissar att det bli svårt att sälja några om de aldrig kommer...![]()
inte ja heller!!. vad heter dom(företaget)som tog bilderna, tängte jag skulle föröka få tag i dom och skynda på dom litesandstream skrev:2381152Någon av er som anmälde intresse som fått hem DVD:n med bilder från MC-kursen på Gelleråsen 31/7-1/8?

Ingen aning tyvärr men det vet kanske Tony och grabbarna på mckursen.nu?nc35 skrev:2384574inte ja heller!!. vad heter dom(företaget)som tog bilderna, tängte jag skulle föröka få tag i dom och skynda på dom lite![]()
får väll försöka med det, men jag mailade till tony om filmningen han gjorde(man vill ju se hur man körsandstream skrev:2384581Ingen aning tyvärr men det vet kanske Tony och grabbarna på mckursen.nu?
Har svårt att förstå varför man tillbringar två dagar på en bana med att fota för att sedan inte försöka få betalt.
Kanske de var hardcore RR-fans![]()
sandstream skrev:2381152Någon av er som anmälde intresse som fått hem DVD:n med bilder från MC-kursen på Gelleråsen 31/7-1/8?
Nope!roken skrev:Någon som har hört något mer?
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |