Dv kamera

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Nån som har koll på vart man finner en bra men billig dv kamera? helst inte över 4000? om det finns? :7peta

man kan egentligen säga. "Ju dyrare desto bättre" med DV-kameror..

kolla in www.scandinavianphoto.se eller www.cyberphoto.com

sen så tycker jag att du lägger till MINST en tusing till så får du bättre grejjer :tummenupp

EDIT: Vad ska du mest använda den till? Ska den vara liten och smidig? Mkt funktioner?

MostWanted_NKPG skrev:
den ska bara användas till lite egna filmer/lek mc och familjehögtider...

Se om du kan beställa en fr. utlandet, US lr Asien - lite frakt men kan bli nog så billigt...
Lr om du har nån polare som är iväg o reser - ge honom en beställning på vad du ska ha bara så lär du tjäna en hacka..

Köpte min Canon MV400i på Teneriffa förra vintern å betalade bara 600 Eu. - kostar minst det dubbla här hemma lr t.o.m. på pricerunner..

/Mangan

MostWanted_NKPG skrev:
Nån som har koll på vart man finner en bra men billig dv kamera? helst inte över 4000? om det finns? :7peta

kanske ide att lägga till så att kameran får av-in för framtida mc filmningar...

Jag köpte min för 4400 på elgiganten.
Men hoppas du har kort till firewire cabel. annars kostar det 500kr.

MostWanted_NKPG skrev:
är detta bara skit eller? får man över filmen direkt till datorn också? det e la det som kallas dv kanske?? :va [/url]

Vet inget om kameran, men Nomatica är bra och billiga. Köpte min kamera där och det var inga problem.

Clifton skrev:
Jag köpte min för 4400 på elgiganten.
Men hoppas du har kort till firewire cabel. annars kostar det 500kr.

hmm...ett firewire kort kostar omkring 60 kr om du köper det bulkat dvs utan manual och programvara (som man inte behöver ändå)

Back