Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
akora skrev:Hur får jag bort den gula skiten framför enhetsiconen. Hittar inga drivar någonstans.
akora skrev:Har kommit fram till att det är ett sånt där VIA chip
Fick med skivor, men de passar inte. Vet inte vad som knasar sigabstruse skrev:Att det är VIA-chip framgår iofs redan på den bild du postade i början av tråden. Drivisar till moderkortet bör du ha fått med burken, om inte annat är det ju bara att öppna upp chassiet och se vad det sitter för kort i och därefter besöka tillverkarens hemsida.
Har hittat och installerat. Men blir ingen skillnadHanneZ skrev:Passar dom inte? Va de LP-skivor du fick med då lr?
Då har dom klantat sig. OHCI 1394 är en standard grej, du bör kunna hitta dom där drivrutinerna på ca 2 min på download.com lr via google.
/ Hannes
Står inget. Står bara "kod 10"HanneZ skrev:Har du kollat vad utropstecknet betyder? Det behöver ju inte vara att det inte finns någon drivrutin. Ta egenskaper så står det vad det är för fel!
Mr K skrev:ta ut kortet och titta
eller testa och avinstallera och starta om daudan
Då hittar windows enheten på nytt och du får en chans att installera nya drivrutiner om nu inte datorn fixar det själv. Alltså...avinstallera enheten och starta sedan om. Det är mitt tips...men prygla inte opp mig om jag har fel...kan inte så mkt om just firewire enheter.Ta reda på vad det betyder dåakora skrev:Står inget. Står bara "kod 10"
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |