Dusty Travellers - Avresa IDAG.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ikväll, onsdagen29/8, påbörjar Marcus och Gustav sitt episka jordenruntäventyr på MC.

Avresan kommer att äga rum från parkeringen mellan Josefina och Djurgårdskanalen (Stockholm) klockan 19.30.

Därefter följer de som vill med i kortege ner mot Södertälje där vi slutligen vinkar av grabbarna.

Kom förbi och önska dom lycka till!

Mer info: www.dustytravellers.com

Så pojkarna kom iväg?

Kul, jag har jagat delar och tillbehör världen över i en vecka.

Posta update, maila/pm:a eller nått om du hör ngt mer.

/Andreas

Yes, de kom iväg, och det var inte LITE grejjer de hade med sig!

Vi var en 8-10 hojjar som följde dom ner till Södertälje. De skulle tillbringa första natten i Kolmårdens safaripark :tummenupp

Så pojkarna kom iväg?

Kul, jag har jagat delar och tillbehör världen över i en vecka.

Posta update, maila/pm:a eller nått om du hör ngt mer.

/Andreas

Vad kör de för hojar? Jag tycker deras hemsida var lite sparsmakad...

Shit vilken resa! Dom ska alltså åka runt i 683 dagar!? Det måste ju vara ett riktigt jävla äventyr!

Vad kör de för hojar? Jag tycker deras hemsida var lite sparsmakad...

De kör KTM 990 Adventure. De var inte riktigt färdigpackade idag, och GPSerna satt fast med buntband, så de har nog haft det lite stressigt de sista dagarna :) De har nån som uppdaterar deras sida, så det blir nog bättre vad det lider!

Shit vilken resa! Dom ska alltså åka runt i 683 dagar!? Det måste ju vara ett riktigt jävla äventyr!

Jotack, jag hade gärna hakat på!

Last edited:
Oj-Oj-Oj, Södertälje ? Börjar illa, åker dom inte åt fel håll om man kollar färdplanen på hemsidan? :va :confused:

De har inte läst sina GPS-manualer än!
Skämt åsido. Avresan blev ca en månad försenad (pga benbrott!!!) så de fick stryka turen över Nordkap. Kanske tar de det på hemvägen.

Oj-Oj-Oj, Södertälje ? Börjar illa, åker dom inte åt fel håll om man kollar färdplanen på hemsidan? :va :confused:

Ja vem skulle inte vilja haka på den här resan men det är ju inte omöjligt att åka med en bit av färden. Men vi får väl se om man har tiden att möta upp grabbarna någon stans :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard