Dunkar efterlyses

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Då någon har försnillat mina bensindunkar som stod på släpvagnen behöver jag ett par nya.:mad:

Finns där någon vänlig själ som har ett par aspendunkar eller dyliga 20-25L plastdunkar avsedda för petroleum över?
Då jag är bosatt utanför Lund vore det trevligt om denna vänliga själ inte bodde i norrbotten.

Last edited:
Jag kan ha. Ska kika imorgon. Jag ska ner via helsingborg på tisdag kväll om det kan passa?

2748598 Låter kanon HBG fungerar utmärkt att hämta i.....

Skall du med båten i ännu en 350mil till Linköping tour?
Jag ska åka några fler mil men nu har vi en buss och chaufför så det är lugnt. Återkommer imorgon om jag har dunk/dunkar över.

Bak vid återvinningsstationen på Anderstorp brukar det ligga 20-talet slängda, ...om det nu skulle kunna vara behjälpligt.

Aldrig fel att veta, har tyvärr inte vägarna förbi någon RR bana den närmsta framtiden....

Gustav är snäll och ställer upp med en dunk, någon som har en till?

Då någon har försnillat mina bensindunkar som stod på släpvagnen behöver jag ett par nya.:mad:

Finns där någon vänlig själ som har ett par aspendunkar eller dyliga 20-25L plastdunkar avsedda för petroleum över?
Då jag är bosatt utanför Lund vore det trevligt om denna vänliga själ inte bodde i norrbotten.

tänkte direkt på MadMax..

Gustav var snäll nog att ge mig en dunk men jag skulle fortfarande behöva en till. Ingen skåning som har en dunk skräpandes i garaget?

Ledsen att jag hade så bråttom men hoppas den gamla dunken kommer till andvändning.

Ledsen att jag hade så bråttom men hoppas den gamla dunken kommer till andvändning.

No problemas klart det är bråttom när man skall till tyskland och dricka öl.....

Dunken är avtvättad och påfylld, jag har tom snickrat ihop en ny dunkhållare idag....

OMG. Skall jag skicka ölburkarna också??

Hur svårt kan det va :va :confused:

Jag e´fattig som faan (Försörjer sambo å 2 barn på en slavlön) men tycker synd om dem som inte har råd med en bensa dunk!

Pmá PG så sätter jag in pengar till en dunk! :)

OMG. Skall jag skicka ölburkarna också??

Hur svårt kan det va :va :confused:

Jag e´fattig som faan (Försörjer sambo å 2 barn på en slavlön) men tycker synd om dem som inte har råd med en bensa dunk!

Pmá PG så sätter jag in pengar till en dunk! :)

Det handlar absolut inte om att jag inte kan köpa en bensindunk det är bara att de 25L dunkar man köper racesoppa i är ljusår bättre än de bensindunkar man köper på biltema etc.
För de som köper racesoppa så är dessa dunkar engångs och slänges då de är tomma men då jag kör min endurocykel på pumpsoppa så är de kanon för mig.

Det handlar absolut inte om att jag inte kan köpa en bensindunk det är bara att de 25L dunkar man köper racesoppa i är ljusår bättre än de bensindunkar man köper på biltema etc.
För de som köper racesoppa så är dessa dunkar engångs och slänges då de är tomma men då jag kör min endurocykel på pumpsoppa så är de kanon för mig.

Aspen= Race soppa??

:va Aspen vätska :arsele är för mig :arsele

Kör man verkligen Race Hojar på Aspen!

Vi körde en Röjsåg på Aspen en gång, den gick NEDRIGT Dåligt! Och vi var tvungna att plocka ner hela motorn och göra rent den! (Vi provade med vanlig bensa men... ) Det gick värkligen inte att få ordning på den!

Men det här var för cirkus 5 år sedan! Har Aspen ett race bränsle?

Aspen= Race soppa??

:va Aspen vätska :arsele är för mig :arsele

Kör man verkligen Race Hojar på Aspen!

Vi körde en Röjsåg på Aspen en gång, den gick NEDRIGT Dåligt! Och vi var tvungna att plocka ner hela motorn och göra rent den! (Vi provade med vanlig bensa men... ) Det gick värkligen inte att få ordning på den!

Men det här var för cirkus 5 år sedan! Har Aspen ett race bränsle?

Vad sägs om att inte vara så snabb på tangenterna utan svara på sådant du har en aning om......

Vad sägs om att inte vara så snabb på tangenterna utan svara på sådant du har en aning om......

Hmm.. sägs om det....

Owned! Jag bjuder på den! Men Aspen Vätska är fortfarande smörj.......:mad:

Aspen är miljövänligt shit! Miljövänligt shit och effeckt hör inte ihop!

Edit: Nu postar jag int mer :gnissla :gnissla i denna tråd, risken finns ju att man göra bort sig ... Åoshitt!

Last edited:
Hmm.. sägs om det....

Owned! Jag bjuder på den! Men Aspen Vätska är fortfarande smörj.......

Aspen är miljövänligt shit! Miljövänligt shit och effeckt hör inte ihop!

Edit: Nu postar jag int mer :gnissla :gnissla i denna tråd, risken finns ju att man göra bort sig ... Åoshitt!

Deal

Aspens miljöbensin för gräsklippare och dyligt suger men deras racesoppa är helt ok...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back