Dumpad!!!

Kay skrev:
Onanera, lindrar garanterat en stund. Funkar lite som en huvudvärkstablett i lägen då man är kelig/saknar någon.

sant, men det går ändå inte att jämföra med den riktiga varan. :slicka

Tobbe_N skrev:
sant, men det går ändå inte att jämföra med den riktiga varan. :slicka
Det verkar som att du är på lite bättre humör nu iaf. :)

Esquire skrev:
Det verkar som att du är på lite bättre humör nu iaf. :)
visst är jag det, börjar komma tillsans med tanken på ett liv utan henne....
även om det är svårt just nu, så försöker jag att ta till vara alla tillfällen på ett skratt...

Jo..jag testade den grejen för ett par år sedan...tjejen gjorde slut men jag var tvungen att få träffa henne ändå...ville vara hennes vän, vadsomhelst, bara jag fick träffa henne...men de gjorde de hela värre...blev bara en mer utdragen farväl historia som var ännu jobbigare....efter ett par månader träffade jag en ny tjej...har varit ihop i snart 4 år...världens snyggaste blondin som jag älskar att klämma på...överallt... :D
Slutsats, hon du egentligen skall vara med dyker upp, "but not yet, not yet"

over and out, fuck or die :tummenupp

Bästa sorgen är nog att leta upp en hoj och åka av dig på. Köp en enduro cykel nu, dubbdäck och ut och piska. Finns INGET bättre sätt att rensa huvet på....

En äldre hoj kan du nog skramla ihop till. Mat och sånt där onödigt kan man spara in på :tummenupp

sitter i samma sits, fast ½-1 veckor "före" dig.

känns riktigt surt, dock har hon inte sagt att det är slut... utan bara slutat ringa/SMS:a och sist vi träffades själva så va det mer som att vi var kompisar, bara satt där och snackade, och ibland va det t.o.m sån där pinsamm tystnad :(

träffade henne senast igår med, va jag, hon och fyra till kompisar hemma hos en av oss... tror hon t.o.m höll sig undan från mig... känns riktigt surt.
skulle vilja prata med henne och fråga vad det är som hänt (med henne) eller vad som håller på att hända mellan oss...

varit kompisar och känt varandra i cirka ett år skulle jag tro, blev ihop på nyår... och allt va underbart i en månad...

och att man gör sin värnplikt just nu gör inte saken bättre... hmmm, kanske skulle ligga lågt och snacka med henne efter muck, då man skaffat sig ett ordentligt civilt liv igen och militären inte tar upp 95% av sin tid.

föresten så dränkte jag min sorg och dystra tankar med att skrika till Raised Fist och (framförallt) Korn i lurarna och dricka lite... deppa som fan helt enkelt, tårarna flöddade, men fan va skönt det är på ett sätt, resurrected :tummenupp

(det är inte helt fel att skriva av sig på forum heller!)

Tobbe_N skrev:
hur länge kommer jag må så här? vad ska man göra fär att skynda på processen?..

jaru, jag blev dumpad för 2 mån. sen & det kommer fortfarande stunder då man får klumpar i magen.
fast då hade ju vi vart tesammans i över 2år..

I princip alla brudar är stöpta i samma kassa form har jag kommit fram till. :kocko

Vore det inte för att det är så kul att sätta på dom ibland skulle jag aldrig prata med dom! :hihi

spett skrev:
I princip alla brudar är stöpta i samma kassa form har jag kommit fram till. :kocko

Vore det inte för att det är så kul att sätta på dom ibland skulle jag aldrig prata med dom! :hihi
Vad var det där för trådlyftning då? Tycker vi låterdenna tråd falla i glömska nu...

annars håller jag med dig.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...