Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tobbe_N skrev:OK, I´ll take your word for it... kommer inte träffa henne nått mer.... iaf inte på väldigt länge då....
Tobbe_N skrev:Ringde henne precis... var inte direkt ett upplyftande samtal...![]()
![]()
![]()
enligt henne var det inte avståndet, hon sa att det var känslomässigt.
ok, visst det köper jag. Men vad som är en värre i kråksången är att hon klämde ur sig att hon har bestämt sig för att vara singel under sina kvarvarande studieår, och hon började plugga på högskolan i höstas. Va fan, är det för inställning? som om det skulle få mig att känna mig bättre. Sen tillråga på det så var hon stressad och hade inte tid att prata.
Vi skulle höras mer ikväll... även om det just nu inte känns som att jag har lust med det....
Biturbo skrev:Oavsett vad hon säger och vilka anledningar hon kommer med så är det bara att inse fakta. Hon älskar inte dig. Inse och gå vidare..
KING KONG skrev:inte för att det hjälper dej tobbe,men man
kan inte hjälpa hur man mår och
känner.
jag vet en tjej som gillar dej som tusan.
jag kan beskriva hur hon ser ut:
hon har 2 hjul och en härlig mjuk sadel.
ett skönt styre att hålla i.med rätt rörelse med händerna så
rusar hon upp i varv.
sen får du en resa som du aldrig glömmer.
ge henne lite soppa och hon styr med dej på underbara
resor i livet.
Tobbe_N skrev:Men vad som är en värre i kråksången är att hon klämde ur sig att hon har bestämt sig för att vara singel under sina kvarvarande studieår
Tobbe_N skrev:ignorera??? är det verkligen det bästa?
Tobbe_N skrev:Ikväll vart man dumpad, fan vad jag mår skit just nu....
Vi hade inte vart tillsammans särskilt länge, bara 1,5 månad...
men det var de bästa 1,5 månad i mitt liv, enda tjejen jag kan säga att jag älskat.
Såg det inte ens komma.... hon bor en ganska bra bit från mig ca 25 mil, var där senast i helgen... Torsdag-Måndag.. och vi hade det hur bra som helst.... tyckte jag iaf...
så under tisdagen och onsdagen måste något ha hänt... frågan är bara vad... har fortfarande inte pratat med henne. fick hennes medelande via ICQ... det tycker jag var ganska dåligt av henne att inte ens ringa och säga det...
usch, jag mår verkligen dåligt nu.... hur länge kommer jag må så här? vad ska man göra fär att skynda på processen?
Hjälp, jag har inget att leva för längre.... och inte kan man se fram emot mc-sessången heller, sen jag blev student i sommras så var man ju tvungen att sälja hojen...
Detta kanske inte passar på detta forum, men jag behövde skriva av mig lite...
Tobbe_N skrev:aja, inget ont som inte har nått gott med sig, lyckades med personligt rekord i armhävningar. Behövde ta ut lite aggresioner, och fann detta sätt ganska lämpligt,
75 st blev det.
Kanske lite dålig fom på det sista 10. men upp till 65 var de riktigt bra.
Fakkverk skrev:"-Hey man, it could be worse! A woman could have cut off your penis while you were sleeping"
Tyler Durden
Ajaj!
Berglund skrev:Låt henne leva som singel ett tag så får hon se hur det är, om hon inte är typen som tar första bästa kille så hör av dig efter ett tag och prata om att starta på ny kula. Det är nog mitt tips tror jag. Att ni bor så långt ifrån varandra är knappast en fördel, antagligen vill hon ha sällskap mer än på helgerna även fast hon inte säger att avståndet inte är några problem. Du kan ju också dejta runt under tiden, även fast det mentalt är svårt att slita sig från en tjej.
Modifier skrev:beställ lite kul delar till hojen så får du annat att tänka på..![]()
prise skrev:![]()
Mitt kära ex. gjorde slut via telefon, dagen innan fick jag ett sms "du är underbar! saknar dig!" :kocko
spoon skrev:killen du fick iaf svar på frågan.
själv fick jag inte ett skit.
ps. blocket tar inte emot annons om hennes tandborste i fall du försöker kränga den där![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |