Dumpad!!!

Tobbe_N skrev:
jo, jag ska ringa henne idag, hoppas som fan på att det går att lösa. Om inte annat så måste jag få reda på varför. Vill inte gå och fundera på varför längre.... har inte sovit något alls inatt, bara tänkt och funderat....
Jag vet sen tidigare att hon var lite osäker just pga avståndet, men tyvärr går det inte att ändra på Sveriges geografi... och min utblidning finns bara här i västerås, så att flytta är tyvärr uteslutet...

Hade jag varit dig hade jag gett det lite mer tid så du kan se på saker från ett större perspektiv. Just nu är du helt uppe i det o känslor som rusar runt överallt o ställer till det för ditt resonemang.

Sen får jag nog hålla med ovanstående. 1.5 månad är knappt ett förhållande. Inte för att det är nån tröst för dig ifs... Om du trillat dit så hårt på så kort tid kan det vara ett av svaren till att hon drar öronen åt sig. Sorry pal.

1.5 månad går ändå rätt snabbt att komma över, var glad det inte var 1.5 år eller 15 år eller nåt, då börjar det bli riktigt jobbigt.

Tipset är att hålla dig sysselsatt nu. Våldgästa polare, spela xbox, sporta, träffa tjejpolare, sitt hemma hos nån o gnäll. Vad som helst. Vad du behöver nu är tid, tid o åter tid...

Anton_Ljunghusen skrev:
Synd :( Ut på krogen, och när du får första telefonnumret, då kommer du må bättre :tummenupp

jo, det gör det nog... tyvärr händer inte det mig så ofta att jag får nummer och sånt, trots flitigt festade... Har väll inte utseendet på mig sida antar jag....

Gixxer-Anders skrev:
Vad är det för macho-fjollerier? Klart som fan att man kan ringa om man vill. Hur ska man annars få reda på hur den andre tänkt...
klart man ska ringa, men vid rätt tidpunkt. Direkt efter är kanske inte alltid den bästa av tidpunkter...

Tobbe_N skrev:
jo, det gör det nog... tyvärr händer inte det mig så ofta att jag får nummer och sånt, trots flitigt festade... Har väll inte utseendet på mig sida antar jag....

Du blir iallfall lyckligare av spriten? :D
Med rätt charm behöver man inte se ut som mycket, tro mig

Lycka till

Att göra slut via ICQ är ju löjligt tycker jag.
Men som sagt, det finns många andra tjejer som kommer att passa dig, gäller bara att hitta henne. Ledsen för dig ändå, aldrig kul.

CorbenDallas skrev:
Sen får jag nog hålla med ovanstående. 1.5 månad är knappt ett förhållande. Inte för att det är nån tröst för dig ifs...

1.5 månad går ändå rätt snabbt att komma över, var glad det inte var 1.5 år eller 15 år eller nåt, då börjar det bli riktigt jobbigt.

visst, 1,5 månad är inte så lång tid.... och jag är jävligt glad att det inte var längre...

CorbenDallas skrev:
Om du trillat dit så hårt på så kort tid kan det vara ett av svaren till att hon drar öronen åt sig. Sorry pal.

Hon vet nog inte hur pladask jag föll för henne.... hon vet bara att jag har ganska starka känslor för henne, inte hur starka...

Anton_Ljunghusen skrev:
Du blir iallfall lyckligare av spriten? :D
Med rätt charm behöver man inte se ut som mycket, tro mig

Lycka till
jo visst spriten hjälper... men inte tillräcklkigt....

Tobbe_N skrev:
Ringde henne precis... var inte direkt ett upplyftande samtal... :( :( :(
enligt henne var det inte avståndet, hon sa att det var känslomässigt.
ok, visst det köper jag. Men vad som är en värre i kråksången är att hon klämde ur sig att hon har bestämt sig för att vara singel under sina kvarvarande studieår, och hon började plugga på högskolan i höstas. Va fan, är det för inställning? som om det skulle få mig att känna mig bättre. Sen tillråga på det så var hon stressad och hade inte tid att prata.
Vi skulle höras mer ikväll... även om det just nu inte känns som att jag har lust med det....

Det lät ju värdelöst. Men nu vet du iaf. :(

Glöm och gå vidare.

Neh, spriten stjälper. Urk, vad kass man blir på att ta hand om sig själv och hur man mår.

Tobbe_N skrev:
Ikväll vart man dumpad, fan vad jag mår skit just nu....

Vi hade inte vart tillsammans särskilt länge, bara 1,5 månad...
men det var de bästa 1,5 månad i mitt liv, enda tjejen jag kan säga att jag älskat.
Såg det inte ens komma.... hon bor en ganska bra bit från mig ca 25 mil, var där senast i helgen... Torsdag-Måndag.. och vi hade det hur bra som helst.... tyckte jag iaf...
så under tisdagen och onsdagen måste något ha hänt... frågan är bara vad... har fortfarande inte pratat med henne. fick hennes medelande via ICQ... det tycker jag var ganska dåligt av henne att inte ens ringa och säga det...
usch, jag mår verkligen dåligt nu.... hur länge kommer jag må så här? vad ska man göra fär att skynda på processen?
Hjälp, jag har inget att leva för längre.... och inte kan man se fram emot mc-sessången heller, sen jag blev student i sommras så var man ju tvungen att sälja hojen...

Detta kanske inte passar på detta forum, men jag behövde skriva av mig lite...

Satt själv i samma sits för ca 2 månader sen. Va tillsammans med en tjej vi hade hur bra som helst trodde jag. Allt va bra på morgonen å sen på kvällen så hade hon tappat sina känslor bara. (Man kan ju undra var bara?). De va skit jobbigt den första månaden. Å de gjorde ju inte saken bättre att jag går hemma med trasig fot sen 4 månader. Psyket är ju inte på topp då kan jag lova. Men nu har jag lyckats "glömma" henne känslomässigt. Fast visst är de små tungt att möta henne ibland men de är bara att små le åt saken. För hur som helst finns de en åt oss alla där ute. Så kom igen å bit ihop. De går över jag lovar. Tiden läker alla sår säger man ju. Å låt de ta tid om du känner de. Men glöm inte att roa å sysselsätta dig självbara.

Ignorera henne. Livet går vidare även om det aldrig känns så direkt efter att man har blivit dumpad.

Neb Jones skrev:
Ignorera henne. Livet går vidare även om det aldrig känns så direkt efter att man har blivit dumpad.
ignorera??? är det verkligen det bästa? jag menar även om jag inte kan få tillbaka henne så vill jag ju mer än gärna fortsätta att umgås med henne, som en vän... ja, ärligt. jag blir glad och lycklig bara av att få vara nära henne.... även om det skulle kännas förbannat tungt just nu... men när jag kommit över detta stadie så vet jag att jag skulle vilja ha det på det viset.
men det är alltså något som ni avråder från?

Mister man en står det tusen åter.
Kysser man en står det tusen och gråter.

Seså upp med hakan :)

Tobbe_N skrev:
ignorera??? är det verkligen det bästa? jag menar även om jag inte kan få tillbaka henne så vill jag ju mer än gärna fortsätta att umgås med henne, som en vän... ja, ärligt. jag blir glad och lycklig bara av att få vara nära henne.... även om det skulle kännas förbannat tungt just nu... men när jag kommit över detta stadie så vet jag att jag skulle vilja ha det på det viset.

De är ingen bra ide kan jag lova. Har provat å de gör bara ondare.
Bättre att inte prata med henne. Jobbigt som fan i början men du "glömmer"
henne fortare. De känns tungt men jag lovar du mår bättre fortare då.

Tobbe_N skrev:

Ja verkligen!!!
Tänk INTE så!
Ska ni vara kompisar så ska det vara om ett år eller nått isåfall när
alla känslor är borta och du struntar i att hon berättar om killen hon tog hem från krogen osv(som kompisar gör). Innan dess ska ni inte försöka vara kompisar.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8