Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tobbe_N skrev:jo, jag ska ringa henne idag, hoppas som fan på att det går att lösa. Om inte annat så måste jag få reda på varför. Vill inte gå och fundera på varför längre.... har inte sovit något alls inatt, bara tänkt och funderat....
Jag vet sen tidigare att hon var lite osäker just pga avståndet, men tyvärr går det inte att ändra på Sveriges geografi... och min utblidning finns bara här i västerås, så att flytta är tyvärr uteslutet...
Anton_Ljunghusen skrev:SyndUt på krogen, och när du får första telefonnumret, då kommer du må bättre
![]()
klart man ska ringa, men vid rätt tidpunkt. Direkt efter är kanske inte alltid den bästa av tidpunkter...Gixxer-Anders skrev:Vad är det för macho-fjollerier? Klart som fan att man kan ringa om man vill. Hur ska man annars få reda på hur den andre tänkt...
Tobbe_N skrev:jo, det gör det nog... tyvärr händer inte det mig så ofta att jag får nummer och sånt, trots flitigt festade... Har väll inte utseendet på mig sida antar jag....
CorbenDallas skrev:Sen får jag nog hålla med ovanstående. 1.5 månad är knappt ett förhållande. Inte för att det är nån tröst för dig ifs...
1.5 månad går ändå rätt snabbt att komma över, var glad det inte var 1.5 år eller 15 år eller nåt, då börjar det bli riktigt jobbigt.
CorbenDallas skrev:Om du trillat dit så hårt på så kort tid kan det vara ett av svaren till att hon drar öronen åt sig. Sorry pal.
jo visst spriten hjälper... men inte tillräcklkigt....Anton_Ljunghusen skrev:Du blir iallfall lyckligare av spriten?
Med rätt charm behöver man inte se ut som mycket, tro mig
Lycka till
Tobbe_N skrev:Ringde henne precis... var inte direkt ett upplyftande samtal...![]()
![]()
![]()
enligt henne var det inte avståndet, hon sa att det var känslomässigt.
ok, visst det köper jag. Men vad som är en värre i kråksången är att hon klämde ur sig att hon har bestämt sig för att vara singel under sina kvarvarande studieår, och hon började plugga på högskolan i höstas. Va fan, är det för inställning? som om det skulle få mig att känna mig bättre. Sen tillråga på det så var hon stressad och hade inte tid att prata.
Vi skulle höras mer ikväll... även om det just nu inte känns som att jag har lust med det....
Tobbe_N skrev:Ikväll vart man dumpad, fan vad jag mår skit just nu....
De e mycke nu du kan fixa en ny![]()
Tobbe_N skrev:Ikväll vart man dumpad, fan vad jag mår skit just nu....
Vi hade inte vart tillsammans särskilt länge, bara 1,5 månad...
men det var de bästa 1,5 månad i mitt liv, enda tjejen jag kan säga att jag älskat.
Såg det inte ens komma.... hon bor en ganska bra bit från mig ca 25 mil, var där senast i helgen... Torsdag-Måndag.. och vi hade det hur bra som helst.... tyckte jag iaf...
så under tisdagen och onsdagen måste något ha hänt... frågan är bara vad... har fortfarande inte pratat med henne. fick hennes medelande via ICQ... det tycker jag var ganska dåligt av henne att inte ens ringa och säga det...
usch, jag mår verkligen dåligt nu.... hur länge kommer jag må så här? vad ska man göra fär att skynda på processen?
Hjälp, jag har inget att leva för längre.... och inte kan man se fram emot mc-sessången heller, sen jag blev student i sommras så var man ju tvungen att sälja hojen...
Detta kanske inte passar på detta forum, men jag behövde skriva av mig lite...
ignorera??? är det verkligen det bästa? jag menar även om jag inte kan få tillbaka henne så vill jag ju mer än gärna fortsätta att umgås med henne, som en vän... ja, ärligt. jag blir glad och lycklig bara av att få vara nära henne.... även om det skulle kännas förbannat tungt just nu... men när jag kommit över detta stadie så vet jag att jag skulle vilja ha det på det viset.Neb Jones skrev:Ignorera henne. Livet går vidare även om det aldrig känns så direkt efter att man har blivit dumpad.
Tobbe_N skrev:ignorera??? är det verkligen det bästa? jag menar även om jag inte kan få tillbaka henne så vill jag ju mer än gärna fortsätta att umgås med henne, som en vän... ja, ärligt. jag blir glad och lycklig bara av att få vara nära henne.... även om det skulle kännas förbannat tungt just nu... men när jag kommit över detta stadie så vet jag att jag skulle vilja ha det på det viset.
men det är alltså något som ni avråder från?
Tobbe_N skrev:ignorera??? är det verkligen det bästa? jag menar även om jag inte kan få tillbaka henne så vill jag ju mer än gärna fortsätta att umgås med henne, som en vän... ja, ärligt. jag blir glad och lycklig bara av att få vara nära henne.... även om det skulle kännas förbannat tungt just nu... men när jag kommit över detta stadie så vet jag att jag skulle vilja ha det på det viset.
men det är alltså något som ni avråder från?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|