Dumpad!!!

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
Ikväll vart man dumpad, fan vad jag mår skit just nu....

Vi hade inte vart tillsammans särskilt länge, bara 1,5 månad...
men det var de bästa 1,5 månad i mitt liv, enda tjejen jag kan säga att jag älskat.
Såg det inte ens komma.... hon bor en ganska bra bit från mig ca 25 mil, var där senast i helgen... Torsdag-Måndag.. och vi hade det hur bra som helst.... tyckte jag iaf...
så under tisdagen och onsdagen måste något ha hänt... frågan är bara vad... har fortfarande inte pratat med henne. fick hennes medelande via ICQ... det tycker jag var ganska dåligt av henne att inte ens ringa och säga det...
usch, jag mår verkligen dåligt nu.... hur länge kommer jag må så här? vad ska man göra fär att skynda på processen?
Hjälp, jag har inget att leva för längre.... och inte kan man se fram emot mc-sessången heller, sen jag blev student i sommras så var man ju tvungen att sälja hojen...

Detta kanske inte passar på detta forum, men jag behövde skriva av mig lite...

Tobbe_N skrev:

men det var de bästa 1,5 månad i mitt liv, enda tjejen jag kan säga att jag älskat.
Såg det inte ens komma.... hon bor en ganska bra bit från mig ca 25 mil, var där senast i helgen... Torsdag-Måndag.. och vi hade det hur bra som helst.... tyckte jag iaf...
så under tisdagen och onsdagen måste något ha hänt... frågan är bara vad... har fortfarande inte pratat med henne. fick hennes medelande via ICQ... det tycker jag var ganska dåligt av henne att inte ens ringa och säga det...
usch, jag mår verkligen dåligt nu.... hur länge kommer jag må så här? vad ska man göra fär att skynda på processen?
Hjälp, jag har inget att leva för längre.... och inte kan man se fram emot mc-sessången heller, sen jag blev student i sommras så var man ju tvungen att sälja hojen...

Det går över...

Det heter att tiden läker alla sår. Även om det inte är någon tröst just nu så kommer du att komma över det. Ge det lite tid bara.

visst kommer det gå över..... men det känns verkligen inte som det just nu...
den här tjejen kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta... min hittils enda sanna kärlek....
VARFÖR MÅSTE DET SLUTA SÅ HÄR????

Tobbe_N skrev:
visst kommer det gå över..... men det känns verkligen inte som det just nu...
den här tjejen kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta... min hittils enda sanna kärlek....
VARFÖR MÅSTE DET SLUTA SÅ HÄR????
Jag vet nog exakt hur du känner det. Och det känns inte bra. :(
Men det kommer så småning om att gå över, även om det kanske kommer att ta ett tag...

Och kom ihåg:
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet...

m

Jo, i den sitsen har man ju varit...enda sättet är att göra annat...gå ut på krogen med kompisar...glöm de hela, skaffa ett one night stand..whatever...de tror jag funkade sist...

Tobbe_N skrev:
hon bor en ganska bra bit från mig ca 25 mil

Där har du antagligen anledningen.... kan vara svårt nog att få ett förhållande att hålla även på 7 mils avstånd, tro mig.

Se det som såhär.... nu när det känns överdjävligt så är det snart dags att ta ut hojen, solen börjar titta fram o tjejerna kommer gå lättklädda. Hade varit värre om det hade inträffat precis innan vintern :gnissla
Visst kan det kännas som "den rätta" även på så kort tid, men var samtidigt glad att det itne gick längre och att det inte slutade med att hon vänstrade eller annat mindre roligt.

Gjorde hon slut via ICQ ska du dessutom vara glad över att det inte blev nånting mer allvarligt....

Man ska alltid se saker possitivt har jag fått höra :rolleyes:

Last edited:
håller med de ovanstående :)
ta de bara lugnt.....umgås så mycket som möjligt
med kompisar.....ut o fika, festa och ha allmänt roligt
så ska du se att det går över :) :tummenupp

:pannkyss

:pannkyss det går över....men det tar nog lite tid.Tycker bara att hon dumpade dig på ett dåligt sätt....hon kunde ju har ringt i allafall.Ta han om dig*kram*.

Nu ska du få ett jäkligt hett tips från en som alltid varit sämst på de där med brudar o kärlek

Counting Crows

ladda ner en 20 låtar så drar du igenom de i streck(sträck?) en kväll, o sköljer ner sorgerna med öl, slutar väl med att man sitter o grinar i ett hörn för sig själv, men vad fan...det hjälper, promise

Sen ere bara o köpa nå gammal skrutthoj till våren, typ nån äldre än 1985 de kostar trots allt bara 1383:- per år helförsäkrad oberoende av ålder så visst kan du se fram emot mc säsongen!
:squid

"-Hey man, it could be worse! A woman could have cut off your penis while you were sleeping and throw it out the window of a moving car!"

Tyler Durden

Ajaj!

Tobbe_N skrev:

Jag kan ju inte säga att jag vet hur det känns. sj han man knappt vågat binda sig av den anledningen. men jag vet ju att det går över med tid och stunder. umgås med vänner e nog den bästa lösningen. men jag håller med dig att det var jävlig låta av henne att säga det via icq. e man så feg så förtjänar hon dig nog inte.. kramar

Tobbe_N skrev:

men det var de bästa 1,5 månad i mitt liv, enda tjejen jag kan säga att jag älskat.......

Jag tycker att du ska ta o ringa henne och försöka få en förklaring på varför hon inte vill fortsätta, det spelar ingen roll hur länge man har varit tillsammans.....att få medd över ICQ om att det är slut är fegt som fan. Helst ska man göra det öga mot öga.....men pga. avståndet mellan er kunde hon iaf. ha ringt tycker jag! :fatta!

Det jag menar är att det är viktigt för dig OM du verkligen älskade/älskar henne, att få reda på orsaken.......annars kan du gå o grubbla på det ett bra tag!

Tobbe_N skrev:

Lider med dig. :(
Tycker du ska prata med henne. Försöka ta reda på varför hon tycker det är bäst att ni inte träffas mer.
Antingen tycker hon ju att ni inte funkar ihop. Då var det bäst som skedde. Inte så mycket man kan göra åt en sådan sak.
Eller så har hon fått panik över något (allt har gått för fort/det är för långt avstånd/etc...). Då är det ju möjligt att ni kan hitta en lösning.

Snacka med tjejen! Risken finns ju att ni sitter på varsitt håll och mår skit över detta!

Hoppas det ordnar sig!

/Anders

Det går över!!! Tiden läker alla sår! :tummenupp tänk på annat

Hitta på mkt saker en tid framöver så du får annat att tänka på!

Prata med henne, när du känner dig lite bättre! kan ju vara bra och få en förklaring!

Men gör hon slut via ICQ var hon kanske inte så mkt och ha iallafall!!!! taskigt tycker jag... avståndet underlättar ju inte heller.....

Det finns fler fiskar i vattnet :) :)

kram

Gixxer-Anders skrev:
Lider med dig. :(
Tycker du ska prata med henne. Försöka ta reda på varför hon tycker det är bäst att ni inte träffas mer.
Antingen tycker hon ju att ni inte funkar ihop. Då var det bäst som skedde. Inte så mycket man kan göra åt en sådan sak.
Eller så har hon fått panik över något (allt har gått för fort/det är för långt avstånd/etc...). Då är det ju möjligt att ni kan hitta en lösning.

Snacka med tjejen! Risken finns ju att ni sitter på varsitt håll och mår skit över detta!

Hoppas det ordnar sig!

/Anders

jo, jag ska ringa henne idag, hoppas som fan på att det går att lösa. Om inte annat så måste jag få reda på varför. Vill inte gå och fundera på varför längre.... har inte sovit något alls inatt, bara tänkt och funderat....
Jag vet sen tidigare att hon var lite osäker just pga avståndet, men tyvärr går det inte att ändra på Sveriges geografi... och min utblidning finns bara här i västerås, så att flytta är tyvärr uteslutet...

Nej ring INTE. Du ska inte kräla för en tjej som behandlar dig på det sättet.
SKit i henne helt och hållet istället. Radera numret. Ni var bara ihop i 1.5 månad, det räknas ju knappt som ett förhållande.

Lion skrev:
Jag tycker att du ska ta o ringa henne och försöka få en förklaring på varför hon inte vill fortsätta, det spelar ingen roll hur länge man har varit tillsammans.....att få medd över ICQ om att det är slut är fegt som fan. Helst ska man göra det öga mot öga.....men pga. avståndet mellan er kunde hon iaf. ha ringt tycker jag! :fatta!

Det jag menar är att det är viktigt för dig OM du verkligen älskade/älskar henne, att få reda på orsaken.......annars kan du gå o grubbla på det ett bra tag!

Starstriker skrev:
Nej ring INTE. Du ska inte kräla för en tjej som behandlar dig på det sättet.
SKit i henne helt och hållet istället. Radera numret. Ni var bara ihop i 1.5 månad, det räknas ju knappt som ett förhållande.

Vad är det för macho-fjollerier? Klart som fan att man kan ringa om man vill. Hur ska man annars få reda på hur den andre tänkt...

Ringde henne precis... var inte direkt ett upplyftande samtal... :( :( :(
enligt henne var det inte avståndet, hon sa att det var känslomässigt.
ok, visst det köper jag. Men vad som är en värre i kråksången är att hon klämde ur sig att hon har bestämt sig för att vara singel under sina kvarvarande studieår, och hon började plugga på högskolan i höstas. Va fan, är det för inställning? som om det skulle få mig att känna mig bättre. Sen tillråga på det så var hon stressad och hade inte tid att prata.
Vi skulle höras mer ikväll... även om det just nu inte känns som att jag har lust med det....

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna