Dumpad!

• Thread starter Thread starter Rignell
  • Start date Start date

Rignell

Guest
Hej...
Någon som har ett bra tips om ens flickvän gjort slut?
Skulle verkligen behöva lite uppmuntran...

Bryt ihop och gå vidare. Hårt men sant.

Kan vi inte ha en sticky för nedbrutna kärleksförhållanden? Menar det inte sarkastiskt eller taskigt men det kommer massor av sånna trådar..bara en tanke:pannkyss

Nursey skrev:
2631759 Kan vi inte ha en sticky för nedbrutna kärleksförhållanden? Menar det inte sarkastiskt eller taskigt men det kommer massor av sånna trådar..bara en tanke:pannkyss

Tja, kvinnor är ju som bekant onda, så det kommer nog fler!

Here we go again,,känns som man känner igen historien från tidigare trådar.
Dax för en sticky dumpad tråd.:corn :corn

Ja upp me en sticky, o tillåt spam där så vi stackare kan sitta uppe hela nätterna o beklaga oss för varandra när vi inte kan sova för vi tänker på exen.. jajajaja :tummenupp

AndreasNo skrev:
2631827 Ja upp me en sticky, o tillåt spam där så vi stackare kan sitta uppe hela nätterna o beklaga oss för varandra när vi inte kan sova för vi tänker på exen.. jajajaja :tummenupp
TACK för att du just bekräftade vilken dum ide det var:pannkyss

Edit: Förlåt offtopic trådskaparen :(

Last edited by a moderator:
Jag va helt depp i 2 veckor. Sen efter ungefär 1½månad låg jag där med en mycket snyggare 4 år äldre modell, samtidigt som man fick "ja vill ha dig tillbaka sms" från exet. Livet går vidare.

Pr0bz skrev:
2631913 Jag va helt depp i 2 veckor. Sen efter ungefär 1½månad låg jag där med en mycket snyggare 4 år äldre modell, samtidigt som man fick "ja vill ha dig tillbaka sms" från exet. Livet går vidare.

Och sedan väckte mamma dig ur din dröm?

AndreasNo skrev:
2631827 Ja upp me en sticky, o tillåt spam där så vi stackare kan sitta uppe hela nätterna o beklaga oss för varandra när vi inte kan sova för vi tänker på exen.. jajajaja :tummenupp

Japp vi kan t.o.m kombinera den med dom andra trådarna där det hela tiden är en grupp på fem personer som beklagar sig över så miserabelt deras liv är, och hela tiden söker medömkande kommentarer från övriga medlemmar.

Men då lägger vi den på www.tycksyndommej.com

För helvete, skaffa er egna bloggar, så får folk som tycker om att älta sig i andras tragiska liv söka sig dit.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul