Dumpa FB-kopplingen!

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag tycker det är dags att ta bort kopplingen till Facebook (högst upp till vänster i forumet). Varje gång jag öppnar en forumsida tar det ett antal sekunder innan jag kan klicka på en länk. Det är attans!! så irriterande :huvet

Ta bort det snälla! Och inget "vi jobbar på prestandan..."-snack :Bugar

Håller med båda ovan.. Men ser inte syftet med FB-koppling öht. SH är större än så :p

För mig så laddas FBs "gilla"-knapp efter inläggen i tråden. :va

Om ni är inloggade på FB (vilket troligen alla är som använder det) så vet Facebook varenda tråd du tittat i eftersom deras lilla "gilla knapp" registrerar varje gång du går in på en sida utan att du ens klickat på den.

Ganska skrämmande om någon får tag på den informationen och då vet exakt vilka sidor du besökt, hur länge du tittat på dem och exakt tidpunkt, även utanför SH eftersom fler och fler sajter skaffar dessa knappar.

Någon gång undrat hur reklamen på Google eller andra sajter kan veta så väl vilken pryl eller resemål som intresserar just dig? :näsblod

Just denna. Medan den laddas, vilket tar ca 5 sek, kan åtminstone inte jag (kör Android) klicka mig vidare i en tråd, svara på inlägg eller använda länkar öht.

jag har heller inte tänkt på den tidigare och sidan laddas innan FB grejjen kommer upp, inga problem att svara på saker osånt eller klicka på andra länkar.

från android kör jag iofs tapatalk men annars det mest i chrome (windows7/8 & Ubuntu) och märker inga problem

//håkan

mmmm våga vägra spion prog i datorn. har ej heller Fb o kör för det mesta i vpn

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back