_teSSan_
Guest
Det där måste vara en påhittad historia ... finns ju ingen logisk möjlighet att någonting sådant skulle kunna hända![]()
Ja, jag var själv mycket förvånad..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det där måste vara en påhittad historia ... finns ju ingen logisk möjlighet att någonting sådant skulle kunna hända![]()
En gasolvärmare, sån man sitter under på krogen. Bra att ha grej liksom![]()
Jag fick med mig en Polisskylt vid ett tillfälle. Fanns några bilar som hade magnetskyltar som det stod polis på, numer är alla "riktigt" stripade. Undrar varför...![]()
..modellen av asfaltsbult ute på..
Ej till salu. Det var säkert 7 år sedan så den är säkert omodern i dagens läge, bara att ge sig ut och hitta en egen toppmodern med fräsch funktion...Sälja?
Samma kväll som Fantasoffan försökte en polare ta med lite plastölglas från samma ställe. Dock så blev han påkommen efter att vakten sett en 3meterstrave(!) med ölglas sicksacka mellan alla människor på innegården![]()
en kundvagn, ett cyckelställ, 4 mcdonaldsstolar samt en kon med blinkande lampa. allt på samma kväll. undrar hur jag fick med mig alltihop.![]()
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |