Dumma saker du gjorde som ung

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
hojbrud skrev:
2654278 hoppas fan att du bara skämtar...

nä då...dock aldrig dömd....

försvara sig för man göra...och med exes-rätten så kan du nita nån ordentligt utan att åka dit...

alltid bra att kunna lagen....

sx-pojken skrev:
2654283 nä då...dock aldrig dömd....

försvara sig för man göra...och med exes-rätten så kan du nita nån ordentligt utan att åka dit...

alltid bra att kunna lagen....

men du har...
:mad:
hur fan kan man göra det?!

hojbrud skrev:
2654287 men du har...
:mad:
hur fan kan man göra det?!

Dömd en gång bara och min kompis blev dömd en gång och han fick 13tusen kr böter:näsblod
Jag fick inget inte ens rättegång!

Ktm_exc skrev:
2654300 Dömd en gång bara och min kompis blev dömd en gång och han fick 13tusen kr böter:näsblod
Jag fick inget inte ens rättegång!

varför slåss???
har du slått en tjej?

men om man har blivit anmäld 38 gånger är ju något fel.....eller hur....

sx-pojken skrev:
2654189 var fan ska man börja....

1. har väl blivit anmäld för misshandel 37-38 ggr....

2.anmäld för vårdslöshet i trafik efter min olycka....

3.kört ifrån snuten med bil typ 6 ggr...med hoj 10 ggr...som de hade rapporter på..:yoparty

4.körde speedway med moppen på ett k-märkt ställe runt en stor sten...gräsmattan var ju inte så fin sen...

5.eldade lite i en tunnel förrut......fick de tillkalla brandkåren.....mord-brand...:D

sen finns det ju massa annat..

Killen e outlaaaaaw! rEspeCKt! :yoparty

hojbrud skrev:
2654304 varför slåss???
har du slått en tjej?

Nej som fan det har jag inte gjort, me sen var det inte grov misshandel jag fattar inte hur dom kan kalla det misshandel:va

hojbrud skrev:
2654304 varför slåss???
har du slått en tjej?

men om man har blivit anmäld 38 gånger är ju något fel.....eller hur....

Ja ett stort fel har jag redan hittat. Det var fel på kondomen som tydligen gick sönder.

Ktm_exc skrev:
2654311 Nej som fan det har jag inte gjort, me sen var det inte grov misshandel jag fattar inte hur dom kan kalla det misshandel:va

Dömd utan rättegång? Que? :va

Last edited:
Ktm_exc skrev:
2654311 Nej som fan det har jag inte gjort, me sen var det inte grov misshandel jag fattar inte hur dom kan kalla det misshandel:va

oki så det lät bara värre än vad det va då?
skönt att höra det ju..

nästa gång man ska på dejt ska man kanske be om ett straffatest hahahaha

fick ju fri leja av poliser att städa upp lite i stan så länge det var pack som fick på nöten...de rev bara de flesta anmälningar rakt av....

dock blev det lite surt när polis-chefens bror klappade till mig...han fick spendera ett dygn på sjukan för det..:yoparty

outlaw.....jag?? ja just ja...jag har ju inte pröjsat tv-licensen....

Sporthojarn skrev:
2654309 Killen e outlaaaaaw! rEspeCKt! :yoparty

japp....och du e mammas gosse...tönt....släpp mammas bröst och kom ut i verkligheten...

Last edited:
sx-pojken skrev:
2654326 fick ju fri leja av poliser att städa upp lite i stan så länge det var pack som fick på nöten...de rev bara de flesta anmälningar rakt av....

dock blev det lite surt när polis-chefens bror klappade till mig...han fick spendera ett dygn på sjukan för det..:yoparty

outlaw.....jag?? ja just ja...jag har ju inte pröjsat tv-licensen....

japp....och du e mammas gosse...tönt....släpp mammas bröst och kom ut i verkligheten...

Yeah! Reality here I come! Nu ska jag ut och misshandla 37 typer, bränna upp hus, dra snuten, förespråka dödsstraff och sedan berätta om allt på internet!

Snart är jag en man också! :banana :yoparty

Sporthojarn skrev:
2654356 Yeah! Reality here I come! Nu ska jag ut och misshandla 37 typer, bränna upp hus, dra snuten, förespråka dödsstraff och sedan berätta om allt på internet!

Snart är jag en man också! :banana :yoparty

nä jag har nog misshandlat/ fightat 150 pers typ....

det var ju snack om vad man gjort för dumheter... i sin ungdom....:tummenupp

dock tror jag inte du har psyke att slå ner nån...:arsele

ska vi inte hålla oss till tråden istället för att spamma sönder den??

ja du pojk...skulle du se mina ärr så skulle du bli rädd....

fick du för lite luft vid födseln?? nåt fel verkar det ju blivit nånstans...

sen att man växt upp....blivit plats-chef på en bygg-firma...skaffat sambo.. och lugnat ner sig spelar visst ingen roll...

nä...vi ska döma alla som ex. skolkade massor i skolan....röker mm..

sx-pojken skrev:
2654389 nä jag har nog misshandlat/ fightat 150 pers typ....

det var ju snack om vad man gjort för dumheter... i sin ungdom....:tummenupp

dock tror jag inte du har psyke att slå ner nån...:arsele

ska vi inte hålla oss till tråden istället för att spamma sönder den??

ja du pojk...skulle du se mina ärr så skulle du bli rädd....

fick du för lite luft vid födseln?? nåt fel verkar det ju blivit nånstans...

sen att man växt upp....blivit plats-chef på en bygg-firma...skaffat sambo.. och lugnat ner sig spelar visst ingen roll...

nä...vi ska döma alla som ex. skolkade massor i skolan....röker mm..

Hahahahaha, fan va du e pantad! :D
"skulle du se mina ärr så skulle du bli rädd...." :hihi

Nånting är seriöst riktigt fel om man blir anmäld 37 gånger nolla, oavsett hur lite luft du fått vid födseln!

Ktm_exc skrev:
Så vi i 125 delen va för stygga mot dig, hur tror du då det slutar "stora" forumet?

Angående sx-pojken och hur tuff han är.

Citat från en annan tråd och Lorkans klockrena svar

lorkan skrev:
2617011
sx-pojken skrev:
2609906 eller ochså lider folk av samma besvär som jag...för väl utrustad....:D..

klick...det går ju åt ca: en tub i mån.....

stackars er med små k*kar och slappa fruntimmer...
Inte nog med att killen är jävligt deffad, kan fightas som fan, köra hoj som en gud utan körkort och saknar moral, han har en hiskeligt stor kewk också!

Du måste vara Guds gåva till kvinnan.

Mavve skrev:
2654406 Hahahahaha, fan va du e pantad! :D
"skulle du se mina ärr så skulle du bli rädd...." :hihi

Nånting är seriöst riktigt fel om man blir anmäld 37 gånger nolla, oavsett hur lite luft du fått vid födseln!

ha ha ha...det om ärren skrev jag med ett garv...sen e förresten ärren från min senaste hoj-vurpa.....

men alla anmälningarna var från förr...fatta det...inte nu-tid...

nu för tiden svinar man bara runt med hojen , crossen , go carten , fiddyn mm....

Mordbrand e minst 6 år i buren.Så jag antar att du inte vart anmäld för d heller???Eller var du så ung att du inte var straffmyndig?

När jag var 6 år så lekte jag o polaren med aceton o tändstickor.D slutade riktigt illa.En hel garagelänga med 8 bilar brann upp o 4 lägenheter fick totalrenoveras p,g,a rökskador.Tack o lov blev ingen människa eller husdjur skadad.

Back