Dumma saker du gjorde som ung

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
Här kan du ventilera dumheter du gjorde i dina unga dagar. Var det olagligt? Åkte du fast? Fick du ta konsekvenserna av det?
Jag börjar.

Vi stod hemma hos en polare och var uttråkade. Därför tog vi ett brännbollsträ och ett par golfbollar, varpå vi slog ut dom från hans tomt över ett bullerstaket och ut på en huvudled. Jävla tur att inga bilar blev träffade. :gnissla

Ja, idén kom från Prulles senaste tråd :hihi

Last edited:
De som pluppar upp sådär direkt är när vi va på fest ute på landet o tyckte att polarn några hus bort skulle komma dit, så jag tog en moppe o drog me nån polare bakpå för o åka o hämta honom :va
Fulla som svin o ingen hjälm drog vi iväg mitt i vägen där ute på vischan.. halvvägs mötte vi visst en bil just i ett backkrön, vette fan hur vi lyckades att inte krocka men tydligen klara vi oss :D

AndreasNo skrev:
2654001 De som pluppar upp sådär direkt är när vi va på fest ute på landet o tyckte att polarn några hus bort skulle komma dit, så jag tog en moppe o drog me nån polare bakpå för o åka o hämta honom :va
Fulla som svin o ingen hjälm drog vi iväg mitt i vägen där ute på vischan.. halvvägs mötte vi visst en bil just i ett backkrön, vette fan hur vi lyckades att inte krocka men tydligen klara vi oss :D
Det var alltså med din Ninja ni gjorde det där?

När jag var mindre var vi ett gäng som en vinter terroriserade området där vi bodde. Vi sprang runt och kastade snöbollar/ägg/younameit på hus, smällde smällare i andras trädgårdar, sköt med softairgun på präster osv. Till sist var folk där beredda om kvällarna och vi blev jagade av bilar och gubbar. Vi råkade åka fast såklart och hotades att bli polisanmälda.
La av efter det, vi gick till och med och bad om ursäkt till prästen.

Jävligt dumt men fy fan vad roligt vi hade. Nuförtiden ränner det runt liknande skitstövlar häromkringi ibland och fy fan vad irriterad man blir..

:näsblod

AndreasNo skrev:
2654023 Tänkte faktiskt skriva att jag e ju fortfarande ung o dum.. men ja skippa de..

O jag pallar inte att de kommer en liten ful snorunge o ska kommentera..
Denna snorungen har större hoj än dig och kan stava, vill du fortsätta så skicka PM.

Puss.

Jag reggade mig på detta forumet - va fan tänkte jag på egentligen?

Mavve skrev:
2654085 Jag reggade mig på detta forumet - va fan tänkte jag på egentligen?

Jag hade precis skippat lunarstormskiten o tänkte bli stor pojke så regga mig här för o snacka hojar, de sluta med att jag bara hitta ett nytt lunarstorm :D :D :rofl

Solid snake skrev:
2654032 Denna snorungen har större hoj än dig och kan stava, vill du fortsätta så skicka PM.

Puss.
Haha snälla du bara för du har en hojj med mer cc, kan man fortfarande vara en lite skit.
Fast du kanske är en sån som kör hojj för du tkr det är coolt o känner dig tuff!
Verkar onekligen så när du skryter och säger du är bättre för du har större hoj.
Snälla sluta med det...

Åter till topic.
Sprängt sönder läppen på en polare med tigerskott (fick sy några stygn).
Slängt vattenballonger (modell stor) på bilar som kom körandes, fick reda på att hela rutan tryckts in o självklart är det en i klassens morsa så vi får betala allt.
Säkert gjort 100 saker till dock :D

Last edited:
:
AndreasNo skrev:
2654089 Jag hade precis skippat lunarstormskiten o tänkte bli stor pojke så regga mig här för o snacka hojar, de sluta med att jag bara hitta ett nytt lunarstorm :D :D :rofl

du har nog vid detta laget förstått att S-H är landet där alla moral-kärringar huserar...:D

sen måste du lära dig lite regler:

1. allt som e omoget som ex. burna , slanga och annan rolig körning ska man inte prata om på detta forum.... du SKA framföra ditt fordon med laglig hastighet trots att du har 150 hk under röven...

2.du får inte ha begått ett brott som att palla äpplen eller eller snattat för då blir du halshuggen här på S-H...

3. klaga måste du göra mot alla här på S-h...:tummenupp

4.du får inte hjälpa nån med ex. fixa hojen , fixa billiga delar...:arsele

alla moral-tanter borde ju fan bannas från detta forum så skulle nog det bli bra mycket trevligare stämmning..

Som liten snoris snoddde jag och en kompis pirajjor. Man fick nämligen 10% rabatt på firrarna om man fiskade upp dom själv. Vi hade preppat med en liten burk innanför jackan där varannan firre åkte ner :D

sx-pojken skrev:
2654115 :

du har nog vid detta laget förstått att S-H är landet där alla moral-kärringar huserar...:D

sen måste du lära dig lite regler:

1. allt som e omoget som ex. burna , slanga och annan rolig körning ska man inte prata om på detta forum.... du SKA framföra ditt fordon med laglig hastighet trots att du har 150 hk under röven...

2.du får inte ha begått ett brott som att palla äpplen eller eller snattat för då blir du halshuggen här på S-H...

3. klaga måste du göra mot alla här på S-h...:tummenupp

4.du får inte hjälpa nån med ex. fixa hojen , fixa billiga delar...:arsele

alla moral-tanter borde ju fan bannas från detta forum så skulle nog det bli bra mycket trevligare stämmning..

Jag håller med! :tummenupp

Här borde bara alla deffade badass bigdick killar utan moral och etik med baseballträn i bilen plus ett polisregister med minst en grov misshandel samt en genomsnittlig IQ på 72 hänga! :yoparty

Och ge fan i att sabba tråden nu, många har pladdrat men få har skrivit någon berättelse.. Seså, skriv or leave!

watson skrev:
2654054 Inte kasta sten i glashus....

(Grammatiken är du inte så bra på....

/Carin)

Inte du heller....

Last edited:
var fan ska man börja....

1. har väl blivit anmäld för misshandel 37-38 ggr....

2.anmäld för vårdslöshet i trafik efter min olycka....

3.kört ifrån snuten med bil typ 6 ggr...med hoj 10 ggr...som de hade rapporter på..:yoparty

4.körde speedway med moppen på ett k-märkt ställe runt en stor sten...gräsmattan var ju inte så fin sen...

5.eldade lite i en tunnel förrut......fick de tillkalla brandkåren.....mord-brand...:D

sen finns det ju massa annat..

En hel tråd till ära av mig?

Skriver jag vad jag har gjort blir jag bannad så jag hoppar det.

prulle skrev:
2654206 En hel tråd till ära av mig?

Skriver jag vad jag har gjort blir jag bannad så jag hoppar det.

Det känns som att den här tråden skulle kunna döpas om till prulles dagbok..

GuW skrev:
2654228 Det känns som att den här tråden skulle kunna döpas om till prulles dagbok..
:rofl nej det här är det sista jag skriver i den för jag ska inte göra något mer dumt nu. Eller efter tisdag får det bli.

Av allt man gjort så är det mesta jag ångrat (ego, jaaa) är att sumpa för fortkörning så lappen ryker... :död

Back