dumma omkörningar

Status
Ej öppen för fler svar.
ja det har jag..är 17
O vill fortfaraden fylla 18 :va

(Ja jag har också gjort dumheter. Kört om på höger sida när fuckon inte flyttar sig... Inte alls o rekommendera. Skillnaden är att jag har 17 års rutin... Det ursäktar inte ett beteende men ger mig större chanser att förutse och klara situationer på ett annat sätt.)

Var rädd om dig grabben, så får du många trevliga mil på din(a) mc. :pannkyss

:confused: med tanke på att du är 17.. så ska jag inte kommentera stavningen,, du har ju trots allt inte gått ur skolan...

eler hurr vadd sägger duu, :)

Lycka till i sommar och i forts.. det kommer du behöva!

MEN det är som ( ft ) säger ,, man ska göra om allas misstag innan man lär sig.. :gnissla

vad ni är snälla:Pjag riskerar livet varje gång jag kör och tänkte det kunde vara roligt att berätta:P

O vill fortfaraden fylla 18 :va

(Ja jag har också gjort dumheter. Kört om på höger sida när fuckon inte flyttar sig... Inte alls o rekommendera. Skillnaden är att jag har 17 års rutin... Det ursäktar inte ett beteende men ger mig större chanser att förutse och klara situationer på ett annat sätt.)

Var rädd om dig grabben, så får du många trevliga mil på din(a) mc. :pannkyss

jag har också erfarenhet:P ha kört cross i nio år:d men det ligger nåt i det du säger att jag ska vara rädd om mig men det är lite svår när man väll ha börjat gasa på:P

Last edited:
hur har du överlevt såhär länge?:rolleyes: på forumet alltså, ute i verkliga livet är du ju självklart redan död i och med att du riskerar livet varenda gång du kör:dummer

ha det bra och lycka till i framtiden, dig vill jag inte möta i trafiken:hej

...jag har också erfarenhet:P ha kört cross i nio år:d...
På en bana gör alla galningar samma sak, åt samma håll. Det går inte att jämföra med att befinna sig på vägarna med gubbar som har skygglappar, folk som röker, äter, läser tidningen/karta eller sminkar sig medans de kör... :gnissla

På mitt jobb är det en kille som inte har alla hönsen hemma (Det har enl utsago slagit över... Han körde o krockade för nått år sedan... De kan inte ta hans lapp, för han har ingen sjukdom de kan styrka detta på.... :gnissla :näsblod

(Vit Mazda 323 äldre mod. Landskrona....)

:va Glömde vad jag skulle skriva, slänger in ett par klipp på en Puch Dakota istället.

[YOUTUBE-ID]67cACeuZTv8&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]5dzEJejeusM&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]7_Z2z_X7g2M&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Varför är alla idioter i trafiken halvanalfabeter?

Ser du inte sambandet? :gnissla

vad ni är snälla:Pjag riskerar livet varje gång jag kör och tänkte det kunde vara roligt att berätta:P

jag har också erfarenhet:P ha kört cross i nio år:d men det ligger nåt i det du säger att jag ska vara rädd om mig men det är lite svår när man väll ha börjat gasa på:P

Ja asså skitkul att du riskterar livet varje gång du kör.. :yoparty

9år på cross :bow du måste ha så grymt mycket erfarenhet av trafiken :imponerad

Last edited:

Då tycker du förmodligen att det är kul att gå omkring med stadens officiella byfåneskylt på gator och torg också. Ha ett trevligt liv, så kort det nu varar.

Iofs tror jag du snackar skit. I själva verket är du dyngrädd varje gång du sätter dig på hojen och kommer att lägga av första gången du lyckas skrota omkull. Eventuellt risktagande är ett försök att få en ursäkt för att lägga av utan att tappa ansiktet så snart som möjligt. Att skryta om att köra farligt på SH är typiskt självhävdelsebeteende för folk som är osäkra på sig själva och sin förmåga.

När du är trettio så kommer du att vara en i skaran som berättar för alla som inte vill höra på att "jo, jag skulle egentligen gärna ha hoj vettu, men jag skulle bara köra ihjäl mig, jag kan liksom inte hålla igen serru".

ursäkta... trodde inte du var så gammal?? oj vad piiiniitt...

men forstätt köra så.. å verka lite ´"galen enlig andra" som du skriver,, så kanske vi kan läsa om dig i tidningen snart.... :rolleyes:
Äh, skit i vilket, det är knappast du som får ont när han råkar bli prejad av en bilist.

FLÄJMBEJT...för hvete grabbar!!!

Verkar även vara vm i isärskrivning och felstavning...men 17 år är ju ingen ålder då har man ju knappt gått 11år i skolan!

En dum grej jag gjorde en gång vara att jag körde om en bil två gånger, minns inte om det var en eller två filigt.

Körde om en jetta diesel en gång sen försökte den komma om mig det höll på att bli för mkt för den stackars bilen

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...