dumma omkörningar

Status
Ej öppen för fler svar.

aprilia_mac

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2007
Hoj
aprilia RS 125 1998
hej..undra en liten rolig sak bara..har ni gjort några dumma omkörningar som man
absolut inte ska göra?

jag gjorde en idag:D höger sidan på en golf

Nej, aldrig. Har inte riktigt vågat mig på det där med omkörningar än. Men det kommer med tiden, sa min pappa.

Jävligt rockigt ifall Åke 70 bast sitter och kör, som troligtvis blir skiträdd när det ylar om på insidan.
Samtidigt som han av ren reflex svänger in mot kanten :näsblod

edit: :popcorn så det smäller om det!

Last edited:
Bäst är när man bränner upp på trottoaren bränner om dom på bakan och hoppar ut på vägen igen :outlaw :yoparty

När jag hade ett årsgammalt A-kort i fickan drog jag om ett husvagnsekipage någonstans mellan Jönköping och Falköping, precis där det fanns en korsning. Just när jag fått upp en rejäl fartskillnad och kommit upp jämsides med fågelholken så börjar han blinka vänster. :gnissla

Hur fan kan man göra något så jävla klassiskt som alla varnat en för?

Man kanske helt enkelt behöver göra alla misstag själv en gång för att det skall gå in? Tänk om det är så illa...

haha. jag bruckar ligga och kör om på två ett fil väg när det ä ett fil,,ibland märker de inte av en ibland svänger dom lite till höger men jag tycker det är roligast att köra om på höger sidan:D

haha. jag bruckar ligga och kör om på två ett fil väg när det ä ett fil,,ibland märker de inte av en ibland svänger dom lite till höger men jag tycker det är roligast att köra om på höger sidan:D

Ibland trajlar jag upp på tacket stampar med stöveln och uiilar ner :Tjetstyle

Man kan HOPPAS på att du är ironisk, men tyvärr så tror jag inte fallet är denna gång.. :va :huvet

??

:confused: med tanke på att du är 17.. så ska jag inte kommentera stavningen,, du har ju trots allt inte gått ur skolan...

eler hurr vadd sägger duu, :)

Lycka till i sommar och i forts.. det kommer du behöva!

MEN det är som ( ft ) säger ,, man ska göra om allas misstag innan man lär sig.. :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...