Dumma hjälmtjuv....

• Thread starter Thread starter Snorfen
  • Start date Start date

Snorfen

Guest
Nån klåfingrig typ har beslutat dra med sig min hjälm vid ett obevakat ögonblick....Med åldern rätt så har undertecknad visst blivit hemskt glömsk och hade glömt hjälmen ute ett tag. Svidade på mitt skinställ m.m för att sedan upptäcka att nåt saknades...Visst ja!!Hjälmen!! Men den var ju naturligtvis borta! :mad:

Var en Svart/Gul Nolan N81 med trasiga visirfästen på båda sidor. Hoppas den som tog den får in en enorm humla i hjälmen och blir svårt biten!!Usch!
Men är huvudet dumt...får hjälmen lida!!
Blev snodd på Rågångsvägen här i Gävle btw..........
Tur att Blocket finns såna här ggr....fick tag på en billig hjälm så länge....

Jäkligt jobbigt att folk inte kan hålla fingrarna i styr... :mad:

Men fortsätt hålla ett öga på blocket.se, den kanske dyker upp. Har hört exempel på just det, när en stulen grej några dagar senare sålts på blocket, med tfn och allt till tjuven himself!

fwk skrev:
Jäkligt jobbigt att folk inte kan hålla fingrarna i styr... :mad:

Men fortsätt hålla ett öga på blocket.se, den kanske dyker upp. Har hört exempel på just det, när en stulen grej några dagar senare sålts på blocket, med tfn och allt till tjuven himself!

Mjaa..i detta fallet så var det säkert nåt moppefucko eller nåt likn...
Finns liksom inget värde i den där hjälmen. Men då jag har enbart motorcykeln att ta mig fram med om jag ska åka längre sträckor så blev det panik minsann,sen är man ju fattig student så en ny är inte att tänka på just nu iaf. Men som sagt,köpte en bättre beg.så länge. Men trist är det likförbannat...

Vill man ha en begagnad hjälm? Det kanske var ödet som sa att det var dax att köpa en hel hjälm som skyddar när det är dax att klota? =)

eisbaer skrev:
Vill man ha en begagnad hjälm? Det kanske var ödet som sa att det var dax att köpa en hel hjälm som skyddar när det är dax att klota? =)

Ödet och min plånbok är två skilda saker...åker jag i backen och hjälmen visar sig vara undermålig så får jag ta konsekvenserna av det hela. Inget mer med det....

Som du säger, moppepojke..

När jag gick på sörby såg man många småligister som jag vet har moppe idag.
Glid förbi sörbyskolan till hösten dom cirkatider barnen slutar och titta..

Jag ska höra med några yngre grabbar som jag känner som umgås med andra moppers uppe i andersberg..

Kanske inte så viktigt men jag hatar folk som inte kan låta andrs grejer vara. :)

Mvh, Stefan

nämen ser man på...är steffo tebax :) Längesen nu du! Får glida lite imorgon eller hur!!! :tummenupp

steffo skrev:
Som du säger, moppepojke..

När jag gick på sörby såg man många småligister som jag vet har moppe idag.
Glid förbi sörbyskolan till hösten dom cirkatider barnen slutar och titta..

Jag ska höra med några yngre grabbar som jag känner som umgås med andra moppers uppe i andersberg..

Kanske inte så viktigt men jag hatar folk som inte kan låta andrs grejer vara. :)

Mvh, Stefan

Man tackar....
Själva hjälmen är ju inte värd många kronor men när man stod där som ett fån och hade bråttom och upptäckte att hjälmen var borta så brast det nåt blodkärl... :hihi
Jag var på väg bort och hade lovat att komma så det blev minst sagt panik, men hittade ju en billig så länge....Men man får allt ge fan och glömma saker ute hädanefter...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman