Zweed
Lost in Holland
I dag så lämnade jag in min Z1000 till garaget de ska fixa lite prylar på den och i utbyte fick jag en sprillas ny GSXR 750 eller vad den nu heter (se bild nedan). Jag har cirka 20 km från garaget till mitt hus och jag måste säga att 20km på en sk sporthoj var nog för mig. Jag blev så glad när jag parkerade hojjen, äntligen kunde jag sträcka på armarna och och sträcka ut ryggen.
Planen var att jag skulle ta den till jobbet imorgon men jag fick nog och fixade till min gamla bandit som har stått oanvänd i ett år. Den startade direkt och jag tog en liten tur bara för att kolla att allt funkade..
Så imorgon för GXR750 R eller vad den nu heter så och skämmas på altanen medans jag tar den gamla skurken till jobbet...
Frågan är : är jag gammal eller bara slut i huvudet?
Planen var att jag skulle ta den till jobbet imorgon men jag fick nog och fixade till min gamla bandit som har stått oanvänd i ett år. Den startade direkt och jag tog en liten tur bara för att kolla att allt funkade..
Så imorgon för GXR750 R eller vad den nu heter så och skämmas på altanen medans jag tar den gamla skurken till jobbet...
Frågan är : är jag gammal eller bara slut i huvudet?
Bifogat
Last edited: