MikkE
Guest
Det skulle bytas lite styrlager på Johanjulgrans CBR. Var då tvungna att fixa någon bra ställning som kan hålla upp hojen.
Detta blev resultatet
1. Förbereder
2. Skruva fast
3. Inne på andra
4. Strippa av hojen
5. Jag kollar så att grejjerna håller
6. Precis lyft hojen
Detta blev resultatet
1. Förbereder
2. Skruva fast
3. Inne på andra
4. Strippa av hojen
5. Jag kollar så att grejjerna håller
6. Precis lyft hojen

