Duktiga DynoJet-firmor i Gbg och närliggande...

woofes

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
inge just nu
Vilka firmor i Gbg och efter resten av västkusten är duktiga på att dynobänka hojar och bestycka förgasaren på ett bra sätt?

RG Engineering i Falkenberg. Kanonbra kille som verkligen vet vad han pysslar med. :tummenupp

0346-586 28

McB skrev:
RG Engineering i Falkenberg. Kanonbra kille som verkligen vet vad han pysslar med. :tummenupp

0346-586 28

Men han har mycket att göra så beställ i tid.

På BIKE i trollhättan gör dom ju sånt i alla fall, fast hur bra vet jag inte, min hoj gick bra den månad som jag hade den utan att röra deras inställningar, för övrigt instämmer jag med Rossifumi...

Lycka till / XJR

Rossifumi skrev:
Jepp, RG rockar... Men för guds skull lämna inte in den till Yamaha Center i GBG :fakta

precis vad jag misstänkte! köpte hojen på Yamahacenter och drar mig ganska mycket för att lämna in den där.

Killen i Falkenberg låter som ett bra alternativ! Får bli till att slå honom en signal. Tack för infon!

Ringde nyss till RG Engineering. Kostnad för att bänka en R1 ligger på 1500 -> 2000:- och tar mellan 2-4timmar. Han hade tydligen väldigt mycket att göra nu, körde 4 till 5 hojar/dag och har ledig tid först i slutet av april.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra