Duke mod ?

jesseboy skrev:
Tror att du blir skitnöjd med Duken, gratulerar till ett kul köp! :tummenupp
Ang. plast så kolla med Lelles!
Känns inte som om sommaren blir helt kass nu va? :)

Sommaren blir uuuuunderbar :banana
Hoppas bara att allt är som det ska, men det tror jag.
Det märks imorgon.
Ska kolla med lelles.

Empa skrev:
Grattis hoppas allt går bra. :tummenupp
Vilken blev det?

Det blev den första, moddade varianten med effektsystem o bortplockade strypningar o grejjer :banana
Eller blev o blev ja ha diskuterat fram pris o ska dit o kolla klämma smeka köra o förhoppningsvis handla.
J_vel va gott, tror ja går o lägger mig så fort ja slutar så det blir lördag snabbare :3freak

Micke-cbr600 skrev:
Om man vill byta färg på duken´n va kostar de prylarna ? nån som vet ? Har kollat på nätet men hittar inga priser.
Kan ju va kul o göra det framöver.
Den svarta är ju helgrym ! Alla är ju visserligen störtsköna men ändå :banana

Vi syns på vägarna !!!

Kylarvingarna kostar en tusenlapp per st och kåpan 2500kr...
Annars ringer du ragnar på lelles och köper några repiga delar och lackar själv... jag köpte en kåpa som det var lite lackskador på för 500kr..

Lacka den du köper annars... orange är inte den hetaste färgen på marknaden ju..

Jag hade en svart själv men gillade inte dom tukosa dekalerna (-02) så jag kopierade över dom på röd plast och gjorde egna dekaler och satte utanpå..

Lackning

greven skrev:
Kylarvingarna kostar en tusenlapp per st och kåpan 2500kr...
Annars ringer du ragnar på lelles och köper några repiga delar och lackar själv... jag köpte en kåpa som det var lite lackskador på för 500kr..

Lacka den du köper annars... orange är inte den hetaste färgen på marknaden ju..

Jag hade en svart själv men gillade inte dom tukosa dekalerna (-02) så jag kopierade över dom på röd plast och gjorde egna dekaler och satte utanpå..

Det låter som ett bra förslag att ringa Ragnar o sen lacka själv, är ju inga stora ytor så det borde inte bli några problem. Problemet är väl sadeln, en sån åker ja ju på att köpa, kosta ? (svart)

Micke-cbr600 skrev:
Det låter som ett bra förslag att ringa Ragnar o sen lacka själv, är ju inga stora ytor så det borde inte bli några problem. Problemet är väl sadeln, en sån åker ja ju på att köpa, kosta ? (svart)

Ett sadel överdrag kostar cirka 230:-

(MARCUS) skrev:
Ett sadel överdrag kostar cirka 230:-

Det låter ju kanon för en sadel kan ja tänka mig är dyr.

Duke´n är inhandlad !!!!!!!!!!

Nu är livet igång igen för nu är duke´n inhandlad o den går KANON !

Nu behöver ja bara veta var man köper en service bok till den, någon som vet ?

Någon som vet om duke´n går genom besiktningen med rensade burkar ?
Nej nu ska ja uit o åka !! :banana

Empa skrev:
Gött mos :D

Men bilder? :va

Det kommer, ja ha varit smått upptagen med att störa alla invånare i hällefors genom att dra som ett skinn gata för gata. :D

Micke-cbr600 skrev:
Det kommer, ja ha varit smått upptagen med att störa alla invånare i hällefors genom att dra som ett skinn gata för gata. :D

Fan vad skönt!!! jag hoppas att jag har stört alla Falubor i dag :) Satt nämnligen på nytt Akrapovic system i fredags...

Mvh (MARCUS)

(MARCUS) skrev:
Fan vad skönt!!! jag hoppas att jag har stört alla Falubor i dag :) Satt nämnligen på nytt Akrapovic system i fredags...

Mvh (MARCUS)

Skönt att höra, själv har ja bara rensade original burkar men det får duga sålänge ! Tror du det går att besikta utan insatser ? :va

Micke-cbr600 skrev:
Skönt att höra, själv har ja bara rensade original burkar men det får duga sålänge ! Tror du det går att besikta utan insatser ? :va
Du kan ju alltid svänga förbi vid Svensk bilprovning och höra med dom om dom kan göra ett db-prov innan du besiktar, det har jag gjort vid flera tillfällen.
Det är alltid värt ett försök...

Mvh Marcus

(MARCUS) skrev:
Du kan ju alltid svänga förbi vid Svensk bilprovning och höra med dom om dom kan göra ett db-prov innan du besiktar, det har jag gjort vid flera tillfällen.
Det är alltid värt ett försök...

Mvh Marcus

Det ska ja göra, bra att veta om man måste krångla innan eller inte.
Skitväder idag, inte en meter fick ja köra.
Blir väl destomer imorgon då !! :huvet

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back