Duke II i malmö/skåne området?

malmo

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
SV1000s -03
Tjena gott folk. Är inte så aktiv på forumet här när det gäller skrivande, men sitter ofta och läser ganska mycket om era hojjar.

Tog mitt kort i somras, och brorsan och jag hade en gsx-r750 som vi dela på i princip.

Nu den hojjen borta och jag känner maj lite sugen på en svart duke II.

Det borde väl vara en rätt rolig första hoj och dessutom en bra hoj och lära sig köra lite eller vad säger ni?

Var idag på motormässan i malmö och hoppades där skulle finnas KTM:er. Inte en enda såg jag ;( så nu till min fråga var kan jag åka o kolla på Duke II här i närheten av mig (bor i malmö). Har ju bara sett den på bild och det är rätt lätt o bli lurad av bilder på bägge hållen.

Så var finns dom?

Kanske tom finns nån som har en i malmö här på forumet som skulle kunna visa upp sin Dukke?

Well well hit me with some info.

MVH

Mujo M

Claessons motor i Bromölla har typ hela KTM sortimentet :tummenupp

Är en liten bit att åka men det kan det va värt , sen har dom ju Ducati också :drool

Jösse skrev:
Claessons motor i Bromölla har typ hela KTM sortimentet :tummenupp

Är en liten bit att åka men det kan det va värt , sen har dom ju Ducati också :drool

Ja det får väl vara nästa steg.

Var nyss i Löddeköpinge hos Jonthe engdahl. Snacka lite ksit o kollade hojjar. men tyvärr ingen Duke II eller superduke som jag oxå velat se.

Måste väl finnas nån privat person i skåne som är ute o kör i det fina vädret. Jag kör gärna en bit för att få kolla lite. Bromölla är lite för långt.

MVH

Mujo m

podde skrev:
Hur fan han du plåta cykeln? har du alltid en digitalkamera i handen lr? lr blir d så bra bild me telefon.. imponerande iaf. ha d

Har alltid resurser i fickan :tummenupp

malmo skrev:
Tjena gott folk. Är inte så aktiv på forumet här när det gäller skrivande, men sitter ofta och läser ganska mycket om era hojjar.

Tog mitt kort i somras, och brorsan och jag hade en gsx-r750 som vi dela på i princip.

Nu den hojjen borta och jag känner maj lite sugen på en svart duke II.

Det borde väl vara en rätt rolig första hoj och dessutom en bra hoj och lära sig köra lite eller vad säger ni?

Var idag på motormässan i malmö och hoppades där skulle finnas KTM:er. Inte en enda såg jag ;( så nu till min fråga var kan jag åka o kolla på Duke II här i närheten av mig (bor i malmö). Har ju bara sett den på bild och det är rätt lätt o bli lurad av bilder på bägge hållen.

Så var finns dom?

Kanske tom finns nån som har en i malmö här på forumet som skulle kunna visa upp sin Dukke?

Well well hit me with some info.

MVH

Mujo M

Jag har en svrt DUKE II i Lund! :banana

malmo skrev:
Ja det får väl vara nästa steg.

Var nyss i Löddeköpinge hos Jonthe engdahl. Snacka lite ksit o kollade hojjar. men tyvärr ingen Duke II eller superduke som jag oxå velat se.

Måste väl finnas nån privat person i skåne som är ute o kör i det fina vädret. Jag kör gärna en bit för att få kolla lite. Bromölla är lite för långt.

MVH

Mujo m

Du kollade inte in deras granne, KTM ÅTERFÖRSÄLJAREN? :D

Br.Hörberg njae dom har ju inga KTM.

Det är Jonte Engdahl du tänker på o jo dessa affärer ligger vägg i vägg.

DUKE II skrev:
Jag har en svrt DUKE II i Lund! :banana

:) jag sıtter och slappar lıte utomlands just nu. Men det skulle vara kul ıfall man hade kunna traffas ı lund o kolla laget lıte. Tar ju max nan mınut o tıtta ar ju den estetıska delen jag vıll se ıfall den passar mıg..

du kan ju skrıva natt harıfall du skulle kanna for ı hjalpa mıg med det nan dag.

MVH

Mujo M

malmo skrev:
:) jag sıtter och slappar lıte utomlands just nu. Men det skulle vara kul ıfall man hade kunna traffas ı lund o kolla laget lıte. Tar ju max nan mınut o tıtta ar ju den estetıska delen jag vıll se ıfall den passar mıg..

du kan ju skrıva natt harıfall du skulle kanna for ı hjalpa mıg med det nan dag.

MVH

Mujo M

Om det blir bra väder på Söndag så tar jag med den ut till Revinge (enduro-SM)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti