jesseboy
O med veten sär skrivare
Vissa '01
r står det "jubileumsmodell" på när man tittar i annonser.
Är alla '01
r sk jubileumsmodell, eller är det bara vissa?
Och vad skiljer dem från den "vanliga"?
Vet att det ska va lite fabrikstrim...
Min är numrerad med en liten plåt, men det kanske alla är...
Ja, jag blev bara nyfiken, helt enkelt.
Om nån vet, upplys mig gärna!
...tror jag i bästa fall kan få en
av
i år... fast jag vatt snäll...
Är alla '01
Och vad skiljer dem från den "vanliga"?
Vet att det ska va lite fabrikstrim...
Min är numrerad med en liten plåt, men det kanske alla är...
Ja, jag blev bara nyfiken, helt enkelt.
Om nån vet, upplys mig gärna!
...tror jag i bästa fall kan få en
av
i år... fast jag vatt snäll...
