Duger stuket?

WHOOHA :tummenupp Äkta TYSK-STUK Jag viste det. Det kommer hit till Sverige också. Modet sprider sig snart till Weidec-hojarna o 250R. Kul!

Hahahahaa kan inte låt bli att garva. Personligen tycker jag att det är skitfult, men smaken är som baken. Som sagt Die Deutche hat mir gesagt, das sieht ja super toll aus. Ausgesichnet Bruder!

JB

Ljungqvist skrev:
Är det bara jag som tycker att tysk stuket är fult? :gnissla

Neeej skjut mig inte...

Du är inte ensam, tro mig.
Nu är dock anstormningen nära, den första i raden rullar snart på Stockholms gator.
2004 blir året då kreativiteten segrade över fegheten och det började byggas hojar med attityd i Konungariket Sverige :Bugar :fyllisar

Tysken skrev:
Du är inte ensam, tro mig.
Nu är dock anstormningen nära, den första i raden rullar snart på Stockholms gator.
2004 blir året då kreativiteten segrade över fegheten och det började byggas hojar med attityd i Konungariket Sverige :Bugar :fyllisar

:rock Du ska ha en eloge för att du vågar. Ge oss bilder ASAP!

Vädligt kul att det byggs lite sånt här!..alltid lite inspiration! inte för att jag ska bygga sådär men...

Huga! Så otroligt hemsk! :skrämd
Ta inte illa upp, men kommer jag ifatt dig måste jag nog tyvärr sparka ner dig i diket.. :tungan

Om man nu absolut vill ha en hoj med ryggstöd, varför då inte skaffa en Vmax eller nåt?

Visst är det kul att det finns folk som bygger men det när njae :rolleyes:
Jag som har funderat på att vinkla ner min bakdel till spettan :D

Näe, jag bara skojjade. Det här är det slutliga stuket. R1 och Gixxer 1000 är mer tyskstukade... :hihi

Bara att fixa elsystem, tändning, nya vajrar, bakbroms, distanser till bakfälgen, lack, avgassystem, ny undertray, bakljus, blinkers, m.m, sen ska det köras! :3freak

Bifogat

• gixxer10.jpg
    gixxer10.jpg
    139 KB · Visningar: 190
:zpy

//jaG

Tysken skrev:
Näe, jag bara skojjade. Det här är det slutliga stuket. R1 och Gixxer 1000 är mer tyskstukade... :hihi

Bara att fixa elsystem, tändning, nya vajrar, bakbroms, distanser till bakfälgen, lack, avgassystem, ny undertray, bakljus, blinkers, m.m, sen ska det köras! :3freak

Tysken skrev:

Phhuu, tänkte nästan det :tungan Men jag trodde faktiskt ett tag att det var slut på den bra smaken här i landet :rodnar

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo