Duger den här?

Zephyr 550:n är långt ifrån en sporthoj, men som första större båge kan den funka alldeles utmärkt tycker jag, man ska bara inte förvänta sig att den vinner några rödljusfajter.

ja antingen att använda vid matlagningen eller att köra mc rundor på. Inte bestämt mig :D

Jag menar såklart vad du vill få ut av hojen.. :rolleyes: Jag tror du kommer trivas, en stund.. Skaffa nåt sportigare om det är det du vill ha, och kör lite lugnt i början istället. Annars tröttnar du bara och blir snabbt en blocket-junkie igen... Jag skulle nog spana på cbr600 istället, kanon att börja på och riktigt skön hoj!

Jag menar såklart vad du vill få ut av hojen.. :rolleyes: Jag tror du kommer trivas, en stund.. Skaffa nåt sportigare om det är det du vill ha, och kör lite lugnt i början istället. Annars tröttnar du bara och blir snabbt en blocket-junkie igen... Jag skulle nog spana på cbr600 istället, kanon att börja på och riktigt skön hoj!

det där var ett bra svar. tack..
å tack alla ni andra.... Jag tror fan jag skippar den. Alla verkar negativa :D

det där var ett bra svar. tack..
å tack alla ni andra.... Jag tror fan jag skippar den. Alla verkar negativa :D

Sen är det ju i slutänden DU som ska vara nöjd. Vad folk tycker här ska ju inte spela så stor roll. Testkör den, och flera andra, så märker du nog snart vilken du faller för. Alla har ju olika smak. Lycka till!

Jag körde Zephyr 750 2001 på körsoklan innan de bytte till nya hojar. Kändes faktiskt som en moped i jämförelse med en modern hoj. Har haft Triumph TT600 och en R1:a sen dess. Helt annorlunda sak men den kändes vinglig och slö.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back