Dude where´s my car ?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Parkerade den igår, syrran konfirmerar sig idag och det regnar så jag skulle ta bilen istället för hojen. Där jag parkerade den står den inte längre :va

Kan nån säga vart den är ? Jag har ingen årsförbrukning av chokladpudding eller dyligt i köket.

Bifogat

• DSC00335.JPG
    DSC00335.JPG
    125.4 KB · Visningar: 194
Nu är inte jag nån expert, men ser det inte ut som att den är borta? :va
Har den krympt i regnet?

Det där hände mig med, det är sjukt irriterande.

Jag hittade den på en fabriksparkering en bit bort.
Dom hade bara lånat den för att åka och köpa chips, men dom jävlarna hade lämnat radion på "Lugna favoriter" vilket det borde vara dödsstraff på!

Dom hade bara lånat den för att åka och köpa chips, men dom jävlarna hade lämnat radion på "Lugna favoriter" vilket det borde vara dödsstraff på!

Det värsta var inte att de hade "lånat" den, utan att de hade lämnat radion på den kanalen? :)

Polarns bil vart stulen för några veckor sedan, den hittades 15 mil bort och han visste att han hade lite olja så han tänkte om dom hade plågat den i 15 mil så kanske han borde kolla oljan. Oljan var precis på max-sträcket, satan tänkte han man vet aldrig vad dom jävlarna hällt i så han bestämde sig för att tömma ut allt. Till hans förvåning så hade dom fyllt på bara olja, får mig att tänka på den kriminelle i MNK som skulle sälja tillbaka något han stulit av bengt strömbro "vi kriminella är ju också människor".

Det värsta var inte att de hade "lånat" den, utan att de hade lämnat radion på den kanalen? :)

Precis, det är därför man ska ha löstagbar front på bilstereon, dom kan sno bilen, men dom kan inte ställa radion på Lugna favoriter, Ha!

sådär kände jag oså, dude w my car när min vart stulen,, känslan e konstig när den inte står där man parkera, man står o funderar i minst 5 min om man va full igår o ställde den nån annanstans :D

Min bil står iaf här utanför. Men den saknar numera bakruta. Det var tydligen någon som tyckte att det skulle vara roligt om jag fick stå fyra timmar inatt för att försöka städa bort det värsta av glassplittret och tejpa igen rutan. :mad:

Haha, alla ser ju att bilen har gömt sig i trädet. Skaffa glasögon...

Bifogat

• dararbilen.jpg
    dararbilen.jpg
    119.3 KB · Visningar: 190
Min bil står iaf här utanför. Men den saknar numera bakruta. Det var tydligen någon som tyckte att det skulle vara roligt om jag fick stå fyra timmar inatt för att försöka städa bort det värsta av glassplittret och tejpa igen rutan. :mad:
Förmodligen sporthojare som inte hade någon bana :mad:

Är du säker på att du har en bil då? Samma sak hände mig nämligen när jag kom ut från affären och sen var p-platsen tom där jag trodde att jag hade parkerat. Men det visade sig att jag inte hade någon bil, jag hade ju för fan cyklat dit.

Är du säker på att du har en bil då? Samma sak hände mig nämligen när jag kom ut från affären och sen var p-platsen tom där jag trodde att jag hade parkerat. Men det visade sig att jag inte hade någon bil, jag hade ju för fan cyklat dit.

Cykla är fan farligt. Har jag alltid sagt.

sådär kände jag oså, dude w my car när min vart stulen,, känslan e konstig när den inte står där man parkera, man står o funderar i minst 5 min om man va full igår o ställde den nån annanstans :D

Been there...

Känslan av att inte hitta sin bil e äckligt lik känslan av att vakna mitt på gatan utan byxor...torr-rapad......

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg