Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zana skrev:Nu går jag och gröper ur ögonen med en sked i köket.

blom skrev:det är ju bättre än en HD motor ialf![]()
Twosaint skrev:Fälgarna från en blade om jag inte minns helt fel och motorn från en 916![]()
-Rosen- skrev:bara jag som tycker att hojen ser ut att vara inklippt på bakgrunden

christer skrev:Knappast motor från en 916, den på bilden verkar vara en tvåventilare som är luftkyld.
John_Doe skrev:Ser lite engelskt ut det där. SOm hämtat ur någon Awol eller BSH från sent 90tal![]()
Så jävligt var det väl ändå inte.. Går nog som ett skållat den där.. Även om väghållningen kanske är lite väl "Intressant" ?![]()
christer skrev:Knappast motor från en 916, den på bilden verkar vara en tvåventilare som är luftkyld.
Chronic skrev:Fick samma känsla, fälgarna ser ut som någon gammal invaderfälg från någon åttiotalsHondachopper.
QUOTE]
apap! fälgarna kommer från Fireblade![]()
Rasorblade skrev:Chronic skrev:Fick samma känsla, fälgarna ser ut som någon gammal invaderfälg från någon åttiotalsHondachopper.
QUOTE]
apap! fälgarna kommer från Fireblade![]()
Trist för Honda![]()
Kevlar skrev:Håller med, måste vara en 900ss motor. Men oavsett så borde det vara absolut förbjudet![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |