ducce lack

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fick gå och vänta så jävla länge på delarna till mitt bygge, så jag lackade om damens 620 för att ha något att göra. Byggde också om bakdelen och satt in led-blinkers från mercabackspeglar kapade av "fågelbadet" som e orginal och göt en ny undertail. Vad tycks.........
 

Bifogat

  • PICT0014.JPG
    PICT0014.JPG
    141.1 KB · Visningar: 170
  • PICT0013.JPG
    PICT0013.JPG
    123.4 KB · Visningar: 144
  • PICT0003.JPG
    PICT0003.JPG
    126.7 KB · Visningar: 153
  • PICT0004.JPG
    PICT0004.JPG
    96.2 KB · Visningar: 176
Jeflar!!! Dom där integrerade led blinkersen var inte dumma alls!!! :tummenupp
Kan dom tänkas vara godkända vid en besiktning?
Funderar på krashkåpor till min 900SL men vill ha den gatreggad så då vill jag få dit proj. lampor fram, led blinkers fram/bak och bakljus/bromsljus på ett snyggt sätt.
 

Bifogat

  • PICT0020.JPG
    PICT0020.JPG
    136.6 KB · Visningar: 247
Sa ju att det skulle bli succé... :rofl

Men du måste vända tillbaka bakljuset..tycker jag i allafall.
 
Snyggt!!
Och det säger jag inte ofta :hihi
 
Det där var ett riktigt snyggt jobb,bra "balans" i alla prylar utan att det blir för mycket av något.


Du får 5 av 5 möjliga Porrpoäng.
 
Jävligt snygg! Är det en sargent-sadel förresten? Ser lite för fin ut för att vara orginal.
 
coolt..
du kan faen bygga du , följer käftsmällen med nöje:yoparty ...har du gjort nå andra projekt förr som du har nå coola bilder på?
 
ozeo skrev:
coolt..
du kan faen bygga du , följer käftsmällen med nöje:yoparty ...har du gjort nå andra projekt förr som du har nå coola bilder på?


Näe tyvärr bara på massa möbler, bardiskar å annat jag gjort. Å lite nya detaljer till någon båt.
Men det e ju så jävla kul att lära sig nya material å kunna kombinera hej vilt.
 
pucken skrev:
Näe tyvärr bara på massa möbler, bardiskar å annat jag gjort. Å lite nya detaljer till någon båt.
Men det e ju så jävla kul att lära sig nya material å kunna kombinera hej vilt.

verka ha talang för detta iaf :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top