Ducatimupparnas mupp

:skrämd :kocko
Iofs skulle jag ju inte ha nåt emot om mitt garage såg ut så.. :tungan
Fast som sagt var, lite mer åt Yamaha-hållet då.. :hihi
 
Kul att det är nån som ser efter allt och att sakerna behandlas med respekt,vore ju synd om nån multimiljonär utan intresse hade köpt dom.
 
Japp... och själv har jag inte ens råd med nya bromsskivor..
Det är ju alltid kul när det går bra för folk. :gnissla
 
Finns det ingen moderator på racingforumet?
Detta hör väl inte hemma här. Banna, banna :arsele
 
En av de intressantaste sakerna han sade var detta:
“I let people in to see some F1 cars a few years ago, and I saw one woman put her kids on the top to take a photograph. That was it. I can’t trust crowds of people close to these bikes!”

Hur många här har inte haft "förmånen" att möta dessa :kocko som tror att hojen, race eller gata, är allmän egendom????
Dessa :död :dummer som bara "MÅSTE" lägga handen på tanken o gnida runt lite med orden; Vad skitig den är!!! :mad:
 
Mille-R skrev:
Men kriskross då, klart jag skämtar. Fast jag hade glömt att ironin är död :confused:

Tja som många påpekat tidigare så är det svårt att få ironi att framgå i text utan smileys, speciellt om man inte är speciellt "känd" här på forumet.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top